2022年8月6日星期六

川味雞扒飯 + 原條龍脷柳飯 (外賣) @ 屋企 ( 6-AUG-2022 )

川味雞扒飯- 個汁辣辣哋   所以下次都會叫嚟食   哈哈   不過今晚太夜食   所以我只食兩啖飯   其他留起去呢


原條龍脷柳飯 - 真係原條龍脷柳   咁又抵食喎


牛肉薯餅 ($15) / 吉列炸生蠔 ($15) - 兩樣都即炸   最細心係用錫紙袋包住呢


( 6-AUG-2022  SAT )

今朝 9 點唔夠都起身   所以即刻整早餐食喇 ~

又焗燶咗


食完抖陣就沖涼   之後又再抖下   家姐差唔多 10 點就嚟接我   好在我真係無做家務咋   如果唔係就會到我遲到呢 ~

兩個月無見家姐喇   我又買咗嘢比佢   所以今次係裝滿哂 1 個大嘅 Ikea 袋比家姐   真係好似人哋番鄉下咁 ~

家姐話工人之前先問話我好耐無嚟   點知今日就嚟   其實上個月 Off 撞正打風   所以無得去家姐屋企囉 ~

家姐喺門口開門   佢已經話 Berry 唔會理佢   一定會撲我   但事實真係   好多次都係咁   真係連隻狗都要蝦家姐 ~

放低哂所有嘢   家姐就叫我比封生日利是比里奧大人   我摸到好厚囉   之後又比封大利是我   話有錢要開心 Share 喎   不過佢呢幾年比我嘅利是   基本上我都無拆嚟用 ~

有 4 包零食係買比工人   其他就全部買比家姐   


家姐最鍾意收藏紫色利是封   因為我見到紫色就比佢   所以里奧大人一見紫色就知道係家姐比嘅  哈哈


糟糟朋友送比家姐   我話個盒好靚   佢話個個都想要個盒   哈哈


真係好耐無坐定定同家姐傾偈   實在太開心   因為真係咩都傾下   唔係會有好多嘢唔 Update 呢   哈哈 ~

Berry 又喱埋喺梳化底   但工人一叫就會出嚟   真係好搞笑 ~

影到佢細細隻咁


一見零食就樸過嚟


 好味呀呢


咩料呀 ?!    哈哈哈哈


家姐買咗風乾機    所以整鴨胸比 Berry 食



似乎幾鍾意食咁噃


之後佢係咁痴埋嚟   家姐話佢要我成條裙都係佢陣味喎   不過其實 Berry 細細個都係咁   所以我次次成條褲都係佢啲毛囉 ~

唔記得做咩講開血壓心跳   我話我心跳多數 8x   最低都係 78   有時追完車就 130   抖陣就 108 咁囉   因為來來去去都係呢啲數字   所以我會記得   哈哈 ~

個天無啦啦想落雨咁   所以家姐想快啲車我番屋企   驚我買完嘢會濕身   但其實都已 12 點 45 分   我都差唔多要番屋企   家姐話覺得好似趕我走咁喎   我話真係痴鬼線 ~

番到屋企又再沖涼   今日唔係好熱咁   所以都唔駛開冷氣   我真係覺得呢排涼咗好多咁呀 ~

里奧大人 2 點半番到屋企   所以叫佢買下午茶番嚟食呢 ~

食剩大半盒廈門炒米   聽晚再食


家姐唔食腰果   所以我拎嚟食   佢話支茶好好飲又比支我   細細包零食係工人買比佢   又比包我食   仲話好辣喎  


食完就睇 youtube   里奧大人 5 點左右瞓晏覺   我都坐喺梳化瞓下醒下咁   之得我都上床瞓啦   仲諗住自己會頂到添   哈哈 ~

今晚都唔駛咁早出發番學   因為我唔想又買嘢 ~

我仲諗住番學會攰   但估唔到狀態又好 OK   今晚 Miss 仲讚我添呀   所以勁開心   之後又係話唔好再咁咁咁   我話知喇知喇   哈哈哈哈   因為佢成日都咁講 ~

放學買埋晚餐   因為里奧大人遲落 Order   咁唯有同老闆一路吹水一路等啦   原來都等咗 20 分鐘 ~

食完抖陣又沖涼   之後睇下電視   不過今晚夜食   所以我其實 11 點想瞓   但都忍到 11 點半先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言