2022年8月27日星期六

辣椒肉碎飯 (外賣) + 麻辣粉 ( 27-AUG-2022 )



里奧大人問鳳爪駛唔駛蒸熱 ?!   嚇到我即刻打比去   因為驚佢唔係睇唔到訊息   同我拎去蒸熱呀   哈哈


上次買咗盒酸辣粉   但真係好大陣味   所以我話麻辣粉要喺屋企食囉


麻辣粉其實係粉絲   我已經無落包辣椒油   但都已經超級勁辣


( 27-AUG-2022  SAT )

尋晚半夜去咗廁所   之後瞓唔番呀   勁慘 ~

好在今朝可以 8 點起身   咁都算叫做有啲精神 ~

買完早餐再買雞骨草比里奧大人   之後即番菇場喇 ~

今朝都係食奶醬多   咁一陣就會食得落 Lunch 呢 ~


菇場唔忙   西瓜又出咗去   所以係咁同阿齋傾偈 ~

阿花送咗 2 支細嘅細頭水比我   多謝佢同車銀優   哈哈哈哈


放工即走   買埋午餐就番屋企 lu ~


今次嘅濕炒海鮮河有好多料呀


食完就同里奧大人去超市買嘢   之後沖個涼就休息了 ~

里奧大人 5 點幾瞓覺   不過瞓到 6 點左右都醒   我都要出發番學喇 ~

今晚早咗少少放學   不過我就唔買晚餐喇   食埋今日食剩嘅午餐就算 ~

里奧大人負責蒸熱晚餐   我都擺好哂駕步比佢   佢就咁放餸同飯就搞掂 ~

食完抖陣就沖涼   睇多陣 Youtube   11 點幾先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言