2022年8月20日星期六

日式滷肉飯 + 原條龍脷柳飯 (外賣) @ 屋企 ( 20-AUG-2022 )

日式滷肉飯 - 滷肉份量都好多   味道都 OK


原條龍脷柳飯 - 呢排無整魚   所以想食魚呀


( 20-AUG-2022  SAT )

好感恩又一覺瞓天光   今朝 7 點 55 分醒咗   所以都起身番工 lu ~

早餐食奶醬多   因為時間唔多   哈哈哈哈 ~


菇場忙咗陣呀   之後 Hea 等放工 ~

買完外賣就番屋企   我沖埋涼先食嘛   里奧大人以為我暈咗   點解入屋唔見我 ?!   佢話以為頭先打比佢係已經番到屋企   所以以為我沖咗 15 分鐘   哈哈 ~



食完就睇 Youtube 啦   之後我 3 點幾瞓到 5 點呀   無諗過咁好瞓呢 ~

沖多次涼就番學   其實次次都預早番學校   如果早到可以周圍行   最緊要到學校附近就得㗎喇 ~

今晚晏咗啲放學   拿拿聲去買埋晚餐就番屋企喇 ~

食完抖陣就沖涼   又睇下 Youtube   今晚 12 點幾先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言