2022年8月26日星期五

環遊世界 (薄批) + 炸雞 + 招牌肉醬意粉 (外賣) @ 屋企 ( 26-AUG-2022 )




招牌肉醬意粉 - 難得家姐話試下   我話更係好啦   因為我唔想留   不過都係食剩半盒囉 


( 26-AUG-2022  FRI )

今朝里奧大人鬧鐘響咗   但佢最後都係話番晏晝   其實今日佢係放假   不過公司太多嘢要跟   所以都番工   咁我又想瞓多陣   之後將鬧鐘校到 7 點 45 分先起身 ~

早餐食腿蛋治   雖然唔係太想食鹹嘢   不過更加唔想食甜嘢囉 ~

家姐話估唔到我食腿蛋治   因為見我好少食腿蛋   咁確實又係   但突然間覺得芝腿好鹹   咁我都真係麻麻哋鍾意食腿蛋治   可能以前成日食呀   哈哈


菇場忙下停下   之後家姐 Whatsapp 問我今晚食咩 ?!  我話應該焗扎肉啦   又問係咪煮麵 ?!?!   我話米粉啩   再問今晚去唔去街 ?!   我話唔出街呀   佢話喺咪喺屋企 ?!   我話唔出街梗係喺屋企啦   唔係去邊呀請問 ?!   之後佢話咁串嘅   哈哈哈哈 ~

佢話今晚想比月餅比我喎   咁我話一定無問題啦   今晚叫 Pizza 食仲好   佢又話 7 點幾太夜到   唔好等佢食   因為佢以為我 6 點半食飯   我話有時 8 點先食啦   所以我話今晚一齊食啦   提早慶祝中秋節呀 ~

其實都知佢會嚟   因為每次都會問好多嘢   佢好搞笑架   想嚟咪嚟囉   反正我夜晚除咗番學   基本上放工都係番屋企呢 ~ 

Lunch Time 去一田行下   因為想買盒無花果比家姐   好感恩我揀嘅兩盒都靚   因為其他好多青BB 咁 ~


拎住兩盒無花果真係勁唔方便   又唔可以放入環保袋   我仲去埋大生買 Jelly 比定姐   之後再去買麵包   最慘八達通又負數   所以要比現金買麵包   之後拿拿聲去增值   感恩頭先睇到係負數咋   唔係今晚搭車先知就麻煩啦   因為無手拎散紙啊 ~

一番菇場   幾個同事見我又買無花果就喺度笑   不過我話其中一盒係家姐嘅 ~

唔係咁餓   所以食 Flakes + 乳酪   行到個人出哂汗   所以食啲凍嘢都唔錯   哈哈 ~


菇場唔忙呀   好想快啲放工   哈哈 ~

放工即番屋企   之後里奧大人都番到嚟   我叫佢沖涼先喇 ~

家姐 7 點 20 分左右嚟到   咁我喺廚房整嘢出嚟   仲話 Pizza 未到呀   因為我唔見里奧大人拎 Pizza   點知再望張餐枱   見到份 Pizza 外賣 ~

原來家姐喺門口同外賣員交收   肯定佢想比錢啦   但里奧大人話聽唔到出面有人講嘢呀 ~

里奧大人好想買對防水靴比家姐   所以家姐一入屋   即叫佢試下我對啱唔啱 Size   但家姐話細得滯   可能搵日要同佢一齊買   不過佢一定會自己比錢囉 ~

原來家姐又買咗清熱酷比我呀   真係激鬼死   但佢先搞笑   叫我比番兩張 $5 Coupon 佢   咁佢聽日再買   我話用哂啦   我話妳自己都要買   咁妳做咩買比我呀 ?!?!   我已經買咗啦   但佢係都話要比我   下次我真係唔好話想買 ~

真係好耐無同家姐食晚餐喇   今晚真係勁開心呀 ~

家姐差唔多 9 點走人   咁我都即開機洗衫同沖涼喇 ~

真係笑死我   家姐叫同事淘比我㗎   話佢阿妹鍾意蠟筆小新   里奧大人勁驚以為係正貨呀   因為正貨起碼要 $80   之後話淘寶平平哋都可以   不過我同家姐講   叫佢唔好再買蠟筆小新比我   我下年應該會轉其他公仔   哈哈哈哈  


家姐喺和記隆買比我㗎   其實我話要一個   佢又買咗 2 個   有排我食   因為里奧大人唔係咁鍾意食呢啲月餅呢


家姐叫我送比管理處嘅職員   大家開心   哈哈



同里奧大人睇 1 集 "痞子殿下"   睇完都 10 點幾   再睇多陣 Youtube   今晚 11 點都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言