2022年8月4日星期四

環遊世界 (薄批) + 炸雞 + 招牌肉醬意粉 (外賣) @ 屋企 ( 4-AUG-2022 )

今次好多芝士呀



我話啲紙巾好似有x血咁   里奧大人話我痴痴哋   哈哈哈哈   其實我係想話你一個人用 4 張紙巾好浪費呀


( 4-AUG-2022  THU )

感恩一覺瞓天光呀   真係瞓得好嘅人   係絕對唔會明白我可以一覺瞓天光   係一件幾咁感恩嘅事   哈哈 ~

今朝個天都灰灰暗暗   但天文台都話會連絡落 9 日雨   雖然落雨比較煩   但天氣無咁熱都好啲 ~

早餐食吞拿魚治烘底   想食酸咪咪嘢呀 ~


買咗呢包特別版比阿花同家姐


菇場忙呀   因為要做長命 Report ~

Lunch Time 出去行陣   再買燒賣+炒米粉番菇場   今日食到 1 點咁滯呀   唔知點解買完好唔想食囉 ~


菇場仍然忙啦   但差唔多 3 點左右就搞掂個長命 Report   咁可以抖下啦 ~

就嚟用新 System   但我無試過   因為真係唔知點入手   上次個人講到飄飄去   連阿渠同船頭都話佢講嘢一忽忽   所以船頭同我一樣   入到新 System 都唔知點用囉 ~

但其實我都成日想問溫總點樣用   不過佢又唔得閒   到佢得閒又到我唔得   咁我諗住下星期先問啦   點知小說突然間走嚟同我講話下星期會開會   有人上嚟教我哋每個 Step   我當下真係覺得非常感恩   因為我就係最想咁   同埋最奇妙就係好在我無問溫總   因為小說講之前學咗嘅全部唔會用呀 ~

今日幾乎全日同阿花傾偈   講下對其他同事嘅感覺   估唔到佢同我嘅感覺係一模一樣   呢度某幾位同事係超級八   又鍾意八人嘢   自己嘢又唔講   一係就鍾意問人哋同講人哋啲嘢   其實我以為我自己咁諗   估唔到佢都係咁   但我覺得呢度嘅同事都係好好嘅   即係唔會分黨派咁   因為我個個都傾得   唔會聽見一嚟就講人是非咁囉 ~

放工即走   今晚會叫 Pizza 外賣   里奧大人話到下星期三都唔可以煮飯   咁可以一齊舒舒服服咁聽培靈會呢 ~

番到屋企都即沖涼   我一出嚟   原來 Pizza 已經到咗 ~

今晚 7 點 45 分左右都可以聽培靈會了   開心開心 ~

又睇下電視同 Youtube   不過 11 點幾都要瞓㗎喇 ~   

沒有留言:

發佈留言