2022年8月25日星期四

香煎腐皮卷 + 田園蔬菜餃 + 甜酸齋拚齋叉鴨腎 + 砵仔糕 (外賣) ( 25-AUG-2022 )






( 25-AUG-2022  THU )

今朝 6 點半醒咗即開電視睇   9 點-11點內會改發 3 號風球   咁即係要番工   不過就可以瞓到 9 點先起身喇 ~

雖然比平時瞓多個半鐘   但其實係瞓得唔好   因為未知道確實落波時間   如果知就會瞓得好啲咁   因為已經確實咗呢 ~

其實 9 點唔夠都醒咗   煮埋早餐都已經 9 點半   里奧大人話已經改發 3 號風球 lu ~


食完抖陣都即沖涼   西瓜話 11 點半會番到菇場   但佢喺 10 點 15 分都已經番到菇場   咁我都出門口喇   感恩趕到班車呢 ~

我 11 點唔夠都番到菇場   上下網又到 11 點 45 分食 Lunch 喇 ~

其實無可能食得落   所以都係去一田買晚餐   雖然落好大雨   但真係想行下 ~

買完吞拿魚包   再去 OK 買 6 支青檸味清熱酷   本身 $7.5 但我有 $5 消息劵 Coupon   咁買 3 支再減 $5   每支只係 $5.8咋   家姐話抵呀   所以我即去買囉 ~

番到菇場其實都仲未餓   所以都無食個包   只飲咗包燕麥奶   飲完成個身凍哂呀   我已經唔係一次過飲喇喎 ~


菇場忙咗陣又可以 hea 下   差唔多 2 點半先食個包   感覺好似食緊下午茶咁   哈哈 ~

里奧大人同事請我食架   實在太客氣


放工去買方包比里奧大人   之後就即番屋企喇 ~

里奧大人早番過我   所以佢就要等開餐呢 ~

是日懶餐 - 香煎腐皮卷 + 田園蔬菜餃 + 甜酸齋拚齋叉鴨腎 + 砵仔糕 (外賣) 

香煎腐皮卷 - 本身買 2 件   之後職員話 $20/3 件   咁買 3 件啦 ~

田園蔬菜餃 - 我好鍾意食   但里奧大人話啲皮好滯   我又唔覺喎   如果係潮州粉果嘅皮就滯囉 ~

甜酸齋拚齋叉鴨腎 - 都係呢兩樣   但今朝酸齋無咩味道 ~

砵仔糕 (外賣) - $20/3個都抵   但味道一般 ~

洗埋碗都即沖涼喇   之後家姐 Whatsapp 話買咗 6 支清熱酷   佢覺得好抵就會即買   如果唔係就會等星期六放假先買   所以清熱酷真係好抵   哈哈哈哈 ~

同里奧大人睇 2 集 "痞子殿下"   今晚 11 點都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言