2023年8月12日星期六

雜錦壽司 (外賣) @ 屋企 ( 12-AUG-2023 )



( 12-AUG-2023  SAT )

今朝鬧鐵響之前都醒咗   不過都係等到鬧鐵響先起身 ~

我就沖涼先   咁里奧大人就去買早餐 ~


咁我食完抖陣   再話同里奧大人一齊出門口   佢話今日番中午呀   我話真係唔好意思呀   之得我自己食早餐啦   佢實係話無所謂   話食完之後可以瞓   不過我話雖然係咁啫   但都想佢瞓夠先食早餐嘛   唔好特登陪我    我已經第 2 次係咁   成日以為星期六佢番朝早   叫佢買早餐一齊食 ~

今朝買埋麻糬比家姐就番菇場   好在無遲到咋 ~

菇場唔忙啦   咁人又少喎   所以越坐越凍 ~

家姐今日同我哋食 Lunch   佢想要轉換器   所以嚟我屋企先   咁佢差唔多到屋企附近   我叫里奧大人接佢上屋企 ~

之後家姐影咗相   佢又拎咗紅白藍袋同 3M 吸濕同驅蚊器   再加 2 條手抽式紙巾   我都話下次我去佢屋企拎   真係比佢激死 ~

放工同小 A 一齊行   我話公司勁凍呀   之後我用隻手掂佢手臂   佢好似觸電咁   因為我隻手實在太凍   佢話阿爽成日開冷氣係 17 度   佢話佢校佢嗰邊係 22 度   阿爽都會校番 17 度   真係黐孖根   好心佢就除咗件裇衫啦   所以小 A 話佢好自私   咁確實係   同埋真係唔駛 17 度啦   根本係寒唔係凍   好傷身㗎   同埋一出去變咗個溫差超級大   好易病嘛 ~

里奧大人同家姐一齊去食店先   好在佢哋早到咋   唔係就無哂卡位呀 ~

家姐話食水煮牛肉   因為佢想我食   我話里奧大人又係咁   我話妳想食咩就食咩   唔駛理我呀 ~

慾望酸梅 (+$8) & 百香果梳打 (+$8) - 天氣熱   真係多數飲啲酸酸咪咪嘅嘢 


川香回鍋肉 - 我第一啖係食咗隻紅椒   辣到我咳   之後家姐叫我唔好食紅椒呀   話好辣   但我話我已經食咗啦   個汁係好惹味   但五花腩嘅份量係超級少囉


點睇都覺得五花腩好少囉   哈哈


川式口水雞 (中辣) ($66) - 因為多醬汁   家姐一夾就係雞肶   佢話想食呀   因為佢又係鍾意食脆骨位置   我話食啦   駛咩問呀   同埋我都諗住見到係雞肶都會夾比佢食呢  


酸菜魚 (小辣少油)  ($68) - 今次酸菜無咩味道   但我又覺得反而 OK   可能口水雞啲汁太辣喇   哈哈   家姐問里奧大人做咩係咁食魚 ?!   佢話其他兩樣好辣   哈哈   真陰功咯


魚嘅份量就真係好多


一路食一路傾   家姐話頭先已經無講話拎紅白藍袋   點解阿妹會叫里奧大人接我   仲話唔通漏咗口風 ?!   之後里奧大人仲搞笑   話係我知道所以叫佢接家姐   我話我肯定無講   因為我根本唔知家姐拎嘢嚟   家姐都話肯定唔係阿妹講   係佢同里奧大人講呀 ~

咁佢再話里奧大人   見到個紅白藍袋   家姐話有好多嘢喺入面   但里奧大人係都要開來睇下   原來佢想直接拎番公司   所以即刻睇下囉   哈哈 ~

食下傾下   好快就 2 點 45 分   咁我要整牙   送埋家姐搭車都差唔多時間了 ~   

輸咗嘅請   家姐輸咗   咁走嘅時候   里奧大人行咗出去先   之後指住我哋   我同家姐講話行快啲   因為我要比個 QR Code 佢先比到錢   點知去到原來里奧大人已經比咗錢   我哋話用我手機落單喎   里奧大人話所以頭先就指住我哋張枱咁解囉   我以為用我手機落單   要用我手機先可以知到銀碼比錢添 ~

里奧大人番屋企抖陣   我送家姐去搭地鐵   咁一路行一路傾傾   真係成頭汗呀 ~

3 點半左右到牙醫診所   我話上面啲牙有啲赤痛   特別係漱口嘅時候   但醫生話肉眼睇到隻無問題喎   似下面隻牙有問題   不過我話真係上面牙痛   所以我話照照 X-Ray   最後真係無問題   但下面隻牙都會照 X-Ray   原來真係有問題   牙套太耐   所以有罅   同埋蛀牙都幾深   下次睇下可唔可以挖哂   唔得就要去杜牙齦   我真係聽見都煩呀   同佢哋講話要祈禱祈禱祈禱   佢哋都喺度笑   哈哈 ~

今次度牙套先   下次搞得掂嘅話就再帶埋牙套   希望搞得掂啦 ~

難得出開去   咁去超市買零食比里奧大人同事   比完佢哋就番屋企休息下 ~

番到屋企見到封利是   肯定家姐比里奧大人嘅生日啦 ~


我打比家姐   話都估妳係比生日利是   因為佢唔鍾意遲比   之後話里奧大人比佢嘅生日利是   其實係佢比里奧大人生日嘅銀碼   但就會再加多少少   咁我咪話佢囉   比咁多做咩呢 ?!   來來去去都係去番自己度   哈哈 ~

其實我尋晚都同里奧大人講   家姐應該係比生日利是你   我想叫家姐唔駛比住   但又可能家姐真係純粹約我哋食飯   咁變咗提佢比生日利是咁 ~

5 點幾出發番晚堂崇拜   之後買晚壽司番屋企 lu ~

沖埋涼就抖下   里奧大人 8 點幾先放工   所以今晚唔煮係好明智嘅決定   哈哈 ~

我今日出咗成日街咁   所以同里奧大人一齊 10 點半瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言