2023年8月24日星期四

歡樂桶 + 肉醬意粉 + 香芒蜜桃批 (外賣) @ 屋企 ( 24-AUG-2023 )

歡樂桶 (6件樂脆脆雞) & 肉醬意粉 2 份 & 中汽水 2 份 & 香芒蜜桃批 (2 個) (+$4) - 好感恩有限定優惠   所以 $115 就可以買到呢個套餐   平過平時好多呀


( 24-AUG-2023  THU )

感恩一覺瞓天光呀   如果日日係咁就好喇 ~

早餐食芝士甜餐包   依家試下韓國芝士   兩包折咗都只係接近 $40   比起 Kraft 同芝士樂真係平好多啦 ~


菇場唔忙   所以好靜   咁小雪同阿怪又鬧交   今次係阿怪問題啦   因為 System 嘅 Data Base 都未整好   佢就格硬入資料   點知所有 Number 都錯哂   依家要佢全部 Delete   佢條氣唔順   仲話入資料係阿輸叫佢咁做   之後小雪話佢點解有問題又唔出聲   自把自為   佢仲話翻小雪黐線   唔知係咩人   小雪話唔係個個都就妳㗎   我覺得真係鬧得好 ~

我真係每次見阿輸叫阿怪做嘢   佢都講一大輛嘢先做   做要係跟佢自己方法做   尋日就係咁   但阿輸話小 A 都做到喎   點解妳做唔到 ?!   之後佢直接搵虫傾   阿虫又問番輸點樣 ?!   輸又唔知阿怪同阿虫傾咗啲咩 ?!   佢正路係應該問小 A 點做   真係做唔到先搵虫嘛   所以係人都覺得佢麻鬼煩囉 ~

Lunch Time 出去一田買嘢   之後買魚片頭米就番菇場喇 ~


唉   應該又尿道炎   因為個人成日想去廁所   最終真係半個鐘頭一次   諗住睇屋企附近醫生   不過佢放假   所以睇番家庭醫生了 ~

唔忙就更加想快快放工   好想快啲睇完醫生番屋企呀 ~  

尋日家姐比咗條片我睇   係工人拍比佢睇   咁 Berry 瞓緊覺   工人拍佢   仲係咁話起身啦起身啦   之後仲話火燭要起身喇   呢句真係笑死   真係啋過妳呀   哈哈



放工即走   我同醫生講話尿道炎   佢問我經期幾時 ?!   我話死喇唔記得   佢話唔駛死   之後問我有無發燒 ?!   又拍我背脊   又問呢度嗰度有無痛 ?!   感恩樣樣都無痛呢 ~

買埋晚餐就番屋企   放低嘢就即沖涼同開機洗衫 ~

里奧大人今晚 7 點 15 分先放工呀   不過我都叫佢沖埋涼先食   都唔爭嗰 10 分鐘 ~

睇下電視同 Youtube   但個人沾寒沾凍咁   所以 10 點 10 分瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言