2023年8月22日星期二

友義氣。酸菜魚 @ 紅磡 ( 22-AUG-2023 )

麻辣烤魚 ($238) - 我唔記得係咩魚   但成條魚都好多肉呀   魚肉唔腥   我哋要小辣   但越食越辣   好在係香香辣辣咋   下次我一定會再食   因為我好鍾意食烤魚呢


要滾多 10 分鐘先可以食   一路滾住一路聞到陣香辣味   所以勁餓呀



魚嘅底部仲有雲耳同芽菜



都算厚肉


鮮果咕嚕肉 ($88) - 呢個絕對有驚喜   有一層好薄好薄嘅炸粉   一咬落好似有層卜卜脆喺面咁   我唔太識形容   真係要自己試下先知   哈哈   估唔到仲有新鮮菠蘿肉   我最鍾意呢  


( 22-AUG-2023  TUE )

今朝瞓到 6 點半起身去廁所   之後先醒起唔記得包好生日利是比里奧大人   不過唔想開櫃桶拎利是封   因為驚嘈醒里奧大人   好在後尾都瞓到 7 點 25 分先起身 ~

早餐食糙米芝士包   里奧大人仍然食花生醬肉醬牛油排包 ~


比里奧大人同家姐嘅利是   一定係用蠟筆小新   咁佢哋就知係我比㗎喇


家姐尋日以為我今日會請假   但我話無呀   無咩地方想去   咁里奧大人公司部門又無人   所以佢話要番工   咁無所謂喎   我又可以儲下假   呵呵 ~

菇場忙咗陣   之後又 Hea 過 ~

Lunch Time 出去又落雨   所以買完手打牛丸米都即番菇場 lu ~


12 點 57 分勁眼瞓   估唔到真係瞓得着   仲瞓到 1 點 05 分   我聽到有人刮我張枱   原來係阿花   佢話頭先西瓜行過   我話好日唔會咁瞓   點知比佢見到   但好在阿爽佢哋都未番到咋   唔係我就樣衰啦 ~

仍然唔忙   所以好想快啲放工 ~

今晚同里奧大人出去食飯慶祝佢生日   佢話我想食咩就去食喎   本來想同佢食印度菜   不過今日佢 3 點幾出去幫公司整嘢   咁唔想佢之後又周圍行去搵食店   所以我話食烤魚喇 ~

感恩訂位仲有 8 折添呀   我同里奧大人講話我比錢   但佢話佢比咗先   之後比番佢   不過我話唔好囉   因為佢實唔收   咁我唔想咁呢 ~

食到好飽   所以行多陣就番屋企   但諗緊用咩藉口話拎蛋糕好   但點知我突然間肚痛   要即刻番屋企 ~

好記得當時係 7 點 23 分   我即刻叫里奧大人拎部手機比我   因為我 Set 咗 7 點 25 分去拎蛋糕呀   如果手機響   里奧大人一定睇到   到時佢就知我去拎蛋糕 lu   變咗無哂驚喜呢 ~

我係咁叫佢沖涼    之後我話落去幫家姐買嘢先   但見佢食緊甜餅   勁驚佢唔沖涼住啦   之後我話我番到嚟想即刻沖涼   你記得快啲去沖涼喇下 ~

拿拿聲急步拎蛋糕   拎完先醒起無火機   又要去買   好在只係 $2   哈哈 ~

番到屋企聽到水聲   即係里奧大人仲沖緊涼   我即影相先 ~

影完之後   里奧大人啱啱沖完涼吹頭   咁我即刻拎住個生日蛋糕行入房   之後佢突然間停咗一停   勁驚佢發現   佢吹完頭出嚟   我好大聲唱 Happy Birthday   佢真係嚇一嚇咁呀   因為佢唔知我番咗嚟呀   哈哈 ~

鮮忌廉朱古力蛋糕 12cm


點咗蠟燭係開心好多嘅   哈哈


 我最鍾意係 Chocolate with Cereal   個朱古力牌都好食㗎   唔甜呢


里奧大人話個盒好實淨   講咗好多次   哈哈


佢話好驚喜呀   仲係咁問我幾時訂蛋糕 ?!   我話星期六訂㗎啦   因為之前想睇多幾間先   不過最後都係訂番 Chateraise   因為夠近   我又論盡   好怕 Fing 到個蛋糕變型呀   哈哈 ~

我沖埋涼先一齊食蛋糕   之後我講番買蛋糕嘅經過   里奧大人話用爐頭咪得囉   係喎   上次家姐都係咁    所以個人一急就諗唔到嘢 ~

食完就開機洗衫   睇多陣電視   今晚係 10 點半即瞓   係一合埋眼就會瞓着嗰隻 ~

沒有留言:

發佈留言