2023年8月25日星期五

粟米燴魚塊 + 鮮果咕嚕肉 (外賣) @ 屋企 ( 25-AUG-2023 )



咕嚕肉都唔係炸嘅   我本來係想食京都豬扒   不過無哂   但我仍然好想食酸酸咪咪嘢囉


( 25-AUG-2023  FRI )

尋晚 12 點半電話響   原來係里奧大人 Set 錯 Reminder   之後再瞓又熱醒咗   好在好快瞓得番咋 ~

不過里奧大人都話尋晚熱醒   我估係食咗炸雞熱氣呀 ~

早餐仍然食芝士甜餐包   仍然覺得好味道 ~


菇場唔忙   又做下自己嘢先 ~

BG 派 4 盒口罩   同事以為係口罩公司送   但其實係公司比錢買㗎   因為我哋無諗過咁靚呀   同埋無諗過依家仲派呀   感恩感恩   


Lunch Time 出去行陣   之後買牛雜河番菇場食   本來諗住食炒麵   但呢排 8 卦成日講牛雜   搞到我都好想食呀   哈哈 ~


唔忙就傾計等放工   所以時間過得勁快 ~

放工即走   番到屋企諗住煮晚餐   點知棵福花有啲發霉   咁唔煮喇   反正我都攰 ~

買比家姐㗎   因為放喺紙袋焗住   怕有倒汗水   所以我再焗熱呢


咁我都即沖涼   里奧大人要 6 點半放工   所以叫佢買外賣番屋企食呢 ~

里奧大人食完就番公司做嘢   我就睇 Youtube 啦 ~

一路睇都唔知原來已經 10 點   係咁啱里奧大人番到屋企先望下個時間咋 ~

同佢傾下偈又已經 11 點   係時候瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言