2023年8月28日星期一

泡菜炒肉碎 + 肉碎菜心 ( 28-AUG-2023 )




( 28-AUG-2023  MON )

今朝瞓到 9 點半先起身   里奧大人 8 點半醒咗   但見我咁好瞓   所以會比我繼續瞓   同埋我都校咗 9 點半要起身   鬧鐘一響佢即樸埋嚟按鬧鐘   好搞笑   我話我係咪都要起身㗎喇 ~

沖埋涼就去食早餐   今朝要去補牙   但要拆咗牙套睇蛀牙嘅情況   先睇下就咁補牙定要杜牙根呢 ~

我鍾意食奄列   不過好少茶餐廳有   所以即叫啦   但唔係咁好食囉




食完番屋企抖陣就去牙醫診所   雖然約咗 11 點   但早啲去都好   個人會定啲呢 ~

拆牙套都有啲痛   我覺得最驚係聽到個儀器係咁唧唧聲囉   真係好感受到係批盪同鑽入去咁   哈哈 ~

之後鋏個牙套出來先恐怖   "霹霹啪啪" 咁聲   但感恩係唔痛嘅 ~

清理完之後就開始打麻醉針   醫生叫我吖大個口 "呀"   我係無氣呀   越"呀"越細聲   其實頭先搞隻蛀牙套都有啲痛   所以都用咗好大氣力   哈哈 ~

姑娘都話咁情況好少唔駛杜牙根   所以我話真係要感謝主 ~

咁我要等裝個牙套嘛   姑娘見到出面有個人坐喺度   佢以為係排我後面嘅人早到   但睇唔到個頭   又以為係 Walk-in 嘅人   之後我話係我老公呀   我出唔到聲嘛   只係發出 "我老公" 嘅音 ~

搞掂哂都接近 12 點半   咁里奧大人番屋企放低背囊先出發去黃埔喇 ~

今日最最最最主要係取消一田信用卡   我本身話改網上月結單   但話要一星期   因為要個唔知咩電話密碼   咁我話即時電話取消呢 ?!   佢又話要等電話密碼先得   真係超級麻鬼煩   所以直接去銀行取消   唔駛 1 分鐘就搞掂 ~

行陣 DAISO   買咗 2 個膠兜就走   諗住買鞋   但最後都係食完午餐先買   咁樣可以消化下呢   同埋已經 2 點   都係時候食嘢喇 ~

飯團套餐 ($33) - 我要紫蘇昆布 & 海草明太子飯團 & 牛蒡天婦羅   呢個餐勁喇   樣樣都係凍冰冰   不過我話唔緊要   因為我麻醉藥未過一定唔可以食熱嘢   咁樣諗好啲   哈哈


炸雞咖哩飯 ($58) - 里奧大人食剩飯   我話我做咩唔 Share 食呢   做咩要叫兩個餐喎   加上我其實又唔餓   唉



食完去買鞋   食完就去買鞋   折咗 $442   買完咁諗住走啦   但我話附近有 Starbucks   我想清埋張 Coupon 呀 ~

感恩好快搵到   因為條街超級焗熱   真係唔想周圍行呢 ~

碎朱古力咖啡 (Java Chip) (特大 $51) - 終於清哂家姐之前比嘅 $50 Cash Coupon   因為 12 月到期   難得附近有 Starbucks   所以即去飲喇   呢杯都好味道㗎   但一定要加 Cream   哈哈
 

最後再去番 AEON 買芝士同麵包   但里奧大人話買芝士麵包   我話係兩樣唔同嘢來㗎 ~

里奧大人要番公司放低嘢先   搞掂就番屋企 lu ~

番到屋企真係要即刻沖涼   我覺得自己個頭同身係濕哂 ~

里奧大人瞓陣   我就唔喇   驚今晚瞓唔着 ~

四味芝士園法包 ($23) - 喺 Cantevole 買㗎   如果屋企或者菇場附近有就好啦


今日好開心   可能好耐無同里奧大人去街   同埋今日佢唔駛做公司嘢   可以專心一意陪我   哈哈 ~

抖到 6 點都預備晚餐喇   聽日要番工嘛   所以都唔想太夜食飯呢 ~

是日晚餐 - 泡菜炒肉碎 + 肉碎菜心

泡菜炒肉碎 - 攰呀   所以又泡菜炒肉碎   同埋屋企有 3 罐泡菜   好想快啲食哂去呀 ~ 

肉碎菜心 - 本身想落鑊再加蒜蓉炒   但真係唔想洗鑊   所以放喺菜心上面算喇 ~ 

洗完碗即沖涼   抖陣之後就熨衫 ~

睇多陣 Youtube   今晚 10 點 45 分都瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言