2023年8月21日星期一

韓國辣肉醬汁焗豬扒 + 節瓜粉絲 ( 21-AUG-2023 )




( 21-AUG-2023  MON )

今朝沖完涼   見里奧大人起身咁   以為佢去廁所啦   原來真係起身   所以陪我食早餐喇 ~

早餐食牛油排包   我自己就係搽花生醬   里奧大人就花生醬肉鬆   等佢唔駛咁悶   哈哈 ~


菇場忙咗陣   之後就休閒咁過 ~

買麵包再買雞翼酸辣米線   但食完之後勁眼瞓   咁我托住塊臉中眼瞓   但應該真係瞓着咗啦 ~


仍然唔忙   繼續 Skype ~

放工即走   番到屋企即預備晚餐 ~

好奇怪個爐頭咁熱   原來里奧大人無燜火呀   應該係佢唔小心將個制擰咗   擰到最細火   但我諗諗下係佢可能佢用最細火蒸嘢   所以心急拎嘢上嚟無熄火   但真係好危險啦   最怕有啲太細火係變咗無火又唔知   同埋好在無燒爆個玫瑰鍋 ~

我話真係好彩今晚煮飯   唔係大家一鑊熟 ~

是日晚餐 - 韓國辣肉醬汁焗豬扒 + 節瓜粉絲

韓國辣肉醬汁焗豬扒 - 今次醃得好入味   同埋我又鍾意食蒜頭   所以覺得好味道呀 ~

節瓜粉絲 - 將節瓜切條其實仲易入口   因為一粒粒就要用匙更嘛   一條條就可以用筷子夾   今次都係落蒜蓉豉油   就咁簡單調味已經好味道 ~

洗埋碗就沖涼   之後食生果 ~

同里奧大人一齊睇 "驅魔麵館 2"   可能期望大啦   但我哋覺得有啲悶 ~

今晚 10 點半都瞓覺   個生理鬧鐘真係好準   哈哈 ~ 

沒有留言:

發佈留言