2023年8月18日星期五

滷水豬手肉燥飯 & 韭菜豬肉蒸餃 (外賣) @ 屋企 ( 18-AUG-2023 )



諗住加餸比里奧大人   點知佢話飽   我食咗 1 隻咋   之得唔買啦   哈哈


所以要蓋埋毯尋晚食剩嘅手撕雞   咁用來炒麵最好   方便呀   


生菜就剩番 1 棵   所以食埋去啦


( 18-AUG-2023  FRI )

感恩一覺瞓天光   但 7 點 11 分起身去廁所   其實之後都係懶床   如果瞓到 7 點 25 分先去廁所就好啦 ~   

臨醒前個夢係見哂里奧大人啲同事   發生嘅事仲要係好真實   所以起身即同里奧大人講   佢都話真係好似真咁   哈哈 ~

早餐食甜餐包   不過係搽醬占   因為無哂芝士喇 ~


菇場忙呀   所以時間過得勁快 ~

Lunch Time 落雨呀   不過都照出去 759 買韓國芝士   之後買埋牛雜河就番菇場喇 ~


小 A 見我蓋住張毯就喺度笑   我話着埋外套都凍呀


忙下停下又 Skype   今日覺得好快放工 ~

放工即走   今晚里奧大人要上堂   所以佢就食台灣嘢   我就煮雞絲炒麵同生菜   唔想又留多晚呀 ~

食完抖陣就去做運動   今次做咗半個鐘   對懶人來講算耐啦   哈哈 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後休息喇 ~

里奧大人 9 點幾上完堂   同佢傾咗陣又要做功課了 ~

呢排都係 10 點半瞓覺   其實我覺得幾好㗎   但我啲同事成日話太早喎   佢哋最快 12 點幾瞓   有啲直頭 1 點幾瞓   我真係覺得太夜啦 ~

沒有留言:

發佈留言