2023年8月6日星期日

菠蘿生炒骨 & 黑椒牛仔骨 (外賣) + 昆明生菜 ( 6-AUG-2023 )




焗幾件叉燒比里奧大人食   話哂叫做新鮮買嘛   哈哈



( 6-AUG-2023  SUN )

尋晚瞓得唔好   最衰夜晚飲咗罐芋頭珍珠奶茶 ~

同里奧大人一齊食早餐   之後去佢公司幫手   好在阿妹喺度   傾下計無咁攰   哈哈 ~




番一半學都要走喇   因為今朝有事奉 ~

我剪到前面啲頭髮好短   Ivy 問我做咩剪到咁短   我話懶囉   起碼三個月唔駛剪   之後另一姊妹問我係咁自己剪 ?!?!   我話咁叻就好啦 ~

感恩今日 1 點半完成所有事奉   咁我買埋午餐同晚餐都番屋企喇 ~

沖埋涼再開機洗衫   里奧大人 2 點半先放工   好在我買咗午餐比佢   佢一番到屋企就可以即刻食呢 ~


我就唔太餓   所以食 Fakes + 乳酪   食嗰一刻覺得自己好似喺公司食 Lunch 咁   哈哈


里奧大人沖埋涼就瞓晏覺   原來都 4 點   咁我睇 Youtube 啦   不過我 5 點都開始瞓咗   瞓到 5 點 45 分   里奧大人就瞓到 6 點   希望大家今晚都可以瞓到啦   咁晏先起身 ~

6 點前都預備晚餐   但估唔到接近 6 點 45 分先食得 ~

其實份量都好多   下次都係買一盒兩餸算喇   


買咗半斤蜜汁叉燒   咁聽晚可以叉燒炒飯


是日晚餐 - 菠蘿生炒骨 & 黑椒牛仔骨 (外賣) + 昆明生菜

菠蘿生炒骨 & 黑椒牛仔骨 (外賣) - Ivy 話佢成日都係買呢兩款餸   所以我試下生炒骨   味道真係唔錯   同埋無咩肥豬肉 ~

昆明生菜 - 終於清哂   唔係又結哂冰 ~

食完都唔洗碗住喇   睇埋培靈會先洗 ~

9 點鬆啲完畢   洗埋碗就再沖涼 ~

今晚真係 11 點半先有啲眼瞓呀   不過點都要瞓㗎喇   聽日要番工呢 ~

沒有留言:

發佈留言