2023年8月20日星期日

泡菜豚肉炒烏冬 + 小元貝節瓜湯 ( 20-AUG-2023 )




( 20-AUG-2023  SUN )

今朝要 6 點幾起身   因為要早啲食完嘢就即刻去里奧大人公司幫手喇 ~



真係忙到呢   行嚟行去行到成身汗呀 ~

有姊妹認錯我   佢問阿邊佢哋點樣 ?!   我笑住話妳認錯人呀   佢再問我係咪 xx ?!   我話唔係呀 ~

上次番自己教會   我同 Ivy 傾緊計   有個姊妹笑住埋嚟   再打咗我手臂一拳   我好愕然望住佢啦   因為我真係唔識佢   之後佢都好驚話認錯人   我笑住話我成日比人認錯   哈哈 ~

見到尋日認錯阿妹係我嘅姊姊   咁一齊傾偈啦   真係傾咗成 20 分鐘   好在趕得切崇拜呢 ~

崇拜完之後要幫手   差唔多 1 點幾就買午餐去里奧大人公司食喇 ~


里奧大人食完就開會   我就去買生果同涼粉   番到屋企沖個涼就即刻醃完肉   搞掂就熨 3 機衫   一做就做到 5 點呀   勁攰 ~

5 點幾開始預備晚餐   里奧大人差唔多 7 點先開完會   等佢沖埋涼就開餐 lu ~

今日又有零食同芒果布甸比我食   開心呢      


是日晚餐 - 泡菜豚肉炒烏冬 + 小元貝節瓜湯

泡菜豚肉炒烏冬 - 唔想煮飯   特登買 1 磅手打烏冬嚟炒呢 ~        

小元貝節瓜湯 - 好想快啲清哂啲小元貝   所以即刻滾湯   哈哈 ~ 

洗埋碗又再沖多次涼   休息一陣就食生果 ~

同里奧大人一齊睇 "思家大戰   佢睇完就做功課   我就睇 Youtube ~

今晚靈修咗 15 分鐘   又係 10 點半瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言