2023年8月8日星期二

椰菜雲耳豬肉煎餃 + 韭菜豬肉蒸餃 (外賣) @ 屋企 ( 8-AUG-2023 )

椰菜雲耳豬肉煎餃 (12 隻) - 里奧大人鍾意食煎餃   買夠 12 隻佢食   但最後食剩 5 隻   呵呵   



韭菜豬肉餃 (10 隻) - 我覺得蒸都好味   因為個皮係煙煙韌韌咁


( 8-AUG-2023  TUE )

雖然尋晚去咗次廁所   但感恩好快瞓得番   同埋瞓得好林呀 ~

今朝鬧鐵響   又係好想繼續瞓   好想叫里奧大人買早餐食算   不過最後都係起身 ~

早餐食多穀英國方包   如果唔搽醬占   我估可能食成個鐘   哈哈 ~
  

菇場 3D   個個拚命上網 ~    

Lunch Time 出去買菜   再去買牛雜河   順便請茶記職員食蛋撻   好耐無幫襯佢哋   估唔到仲記得我外賣係跟醋同辣椒油 ~


諗住 Hea 到放工   但 4 點開始忙到放工   所以突然覺得時間過得勁快呀 ~

里奧大人話聽日唔帶飯   因為約蘭子食午餐   咁就好喇   我今晚真係唔想煮呢 ~

買埋餃子就番屋企   即刻開機洗衫同沖涼   之後里奧大人都番到屋企   叫佢都拿拿聲沖涼喇 ~

食完就啱啱好睇培靈會   感恩每晚都有得着 ~

今晚一定要食綠豆沙   因為頭先食咗煎餃   怕熱氣呀   依家我都開始怕熱氣喇 ~

睇多陣電視就靈修   今晚都係 10 點半瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言