2023年8月19日星期六

焗煙鴨胸 + 麻醬拍青瓜 ( 19-AUG-2023 )



終於用到支鰹魚汁



尋晚食剩嘅韭菜蒸餃子   今晚加醋加辣加蔥同芫茜   勁重口味


( 19-AUG-2023  SAT )

今朝 7 點 08 分去廁所   又係好似尋日朝早咁   諗住懶床   但最後又瞓到 ~

臨醒前個夢又係見到里奧大人班同事呀   連續兩日都發夢見到佢哋   肯定好掛住佢哋啦   哈哈 ~

今日起碼 1 點半先食午餐   所以里奧大人去買早餐呢 ~

早餐食豬扒米線餐   里奧大人唔係咁鍾意食米粉   不過 8 卦又係唔鍾意食米粉   但女同事就多數食米粉㗎喎 ~


菇場 3D   做咩唔放我哋假呀   大家開心嘛   哈哈 ~

網吧繼續經營到 1 點   所以 12 點 58 分全人類一齊執好嘢等放工 ~

我同阿花一出門口見有 Lift 就行快啲啦   我哋見住阿怪入 Lift   但阿怪係咁大力按關 Lift 制呀   因為我喺條罅隻睇到佢係咁按呀   真係佢唔開門都無咁慶   離哂譜 ~

我買埋午餐就番屋企   之前買咗 $400 Cash Coupon 終於用哂   其實好在 8 卦幫手要 $100   咁我唔駛成日記住要食呢 ~


里奧大人食完就即刻做功課   我就要出去整嘢   番到屋企都 4 點幾 lu ~

沖埋涼就抖陣   今晚簡單煮   但都差唔多 7 點先可以食得 ~

是日晚餐 - 焗煙鴨胸 + 麻醬拍青瓜

焗煙鴨胸 - 唔知煮咩   又唔想食外賣   記得之前買咗件煙鴨胸   所以即刻焗熱喇   估唔到配蕎麥麵都唔錯   因為里奧大人好快咁食哂成碟蕎麥麵呢   比面比面 ~

麻醬拍青瓜 - 之前買嘅青瓜   又食埋去啦 ~

食完飯洗碗   里奧大人就要番公司整嘢 ~

里奧大人做咗一個鐘就番屋企   佢話頭先有人認錯阿妹係我   仲係咁同佢傾偈添   之後咁啱阿妹同時 Whatsapp 比我   話有人認錯佢係我呀   我話里奧大人同我講咗呀   話佢臨走都係咁話似得咁緊要嘅   其實佢哋係咪兩姊妹嚟㗎 ?!

阿妹話好多人話我哋似都算   但今次直頭認錯   仲要話係咪真係兩姊妹 ?!   咁我哋真係好似   哈哈 ~

里奧大人拎比我食   我都好耐無食花生糖喇   開心開心


里奧大人仍然做功課   我就睇陣 Youtube   今晚都係 10 點半瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言