2023年8月5日星期六

雜錦壽司 (外賣) @ 屋企 ( 5-AUG-2023 )



( 5-AUG-2023  SAT )

今朝 9 點幾都起咗身   咁沖埋涼就去食早餐喇 ~


食完就抖陣  差唔多 11 點就出發去大酒店 ~

今日係爺爺嘅安息禮拜   其實佢係姑奶個老爺   不過我哋個個都叫佢做爺爺   我非常感激爺爺㗎   因為十幾年前我甲狀腺食完一年半藥   一停就翻發   咁再食啦   又係一停就翻發   咁又要再食   但我只食咗 3 年藥   因為食藥嘅時候   個身體都唔係咁舒服   所以嗰時覺得好煩   唔食藥又唔得   但一世食藥又辛苦 ~

有次我住院做個小手術   我唔記得乜事   只記得醫生話我甲狀腺高   叫我做手術   我問醫番好嘅機會係幾好多 ?!   佢答我 50/50   我話咁做嚟做咩 ?!?!   佢即黑我面   咁事實如果 50/50   我做咩要做手術呀 ?!?!

之後我去覆診   我講番呢個 Case 比醫生聽   佢好激動問番我邊個醫生咁講 ?!   男定女 ?!   叫咩名 ?!   我話只記得係男醫生咋   佢都話咁樣叫我做手術係好離譜呀 ~

我唔記得點解會同爺爺講話有甲狀腺   只係知道佢好快帶我同里奧大人去深圳睇軍醫   好記得當日係星期六   爺爺同嫲喺麥當勞等我哋呢 ~

之後里奧大人就每星期六陪我上深圳睇醫師   如是者睇咗 9 個月   甲狀腺完全好番哂   接近 20 年喇   就係咁我就好相信中醫喇 ~

咁我有次見到爺爺   佢幫兒生女耳穴減肥   我叫佢又幫我整呀   之後仲特登送套耳穴模具比我   真係好感動呀   因為佢會記得我   我只係佢新抱個弟婦咋 ~

其實爺爺幾年前身體開始差   對上一次同里奧大人探佢都係 2021 年嘅事了   當時佢都精神㗎 ~

爺爺嘅離別真係令我好傷感   我睇見証集嘅時候   佢對主嘅渴慕同信心   我真係真係要向爺爺要學習呀 ~

今日安息禮拜完畢就直去火葬場   之後去大埔食纓紅宴 ~

食完都差唔多 4 點   咁我同里奧大人就喺大埔行下 ~

買咗 12 對船襪   因為 $100 好抵   之後再去買 2024 年月曆   真係好感恩比我見到   咁可以買埋比家姐同佢同事喇 ~

我見到車銀優張 Poster   咁要即影比阿花啦   佢以為我去買鞋   哈哈



最後買埋麵包都搭車番屋企喇   原來已經 6 點   怪唔得都開始攰攰地啦 ~

今晚一定唔駛煮飯啦   但又想食少少嘢   所以我話去爭鮮買壽司喇 ~

我夾緊嘅時候   問里奧大人識唔識得幫我我擺好啲吖 ?!   我唔係咁擺呀   里奧大人好爽快話我識呀   我真係碌大對眼望住佢   因為佢好少夾壽司嘛   之後佢話格硬夾埋就得㗎喇   上次見個職員係咁嘅   我真係大笑咗出嚟   等我以為佢真係識添   哈哈 ~

番到屋企即沖涼   之後食埋壽司就睇培靈會 ~

睇陣 Youtube 又聽下歌   差唔多 11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言