2023年8月7日星期一

重慶汁雞翼炒麵 + 叉燒粒炒飯 + 泡菜叉燒炒麵 ( 7-AUG-2023 )





尋晚食剩嘅黑椒牛仔骨   今晚再焗熱食


仍都係尋晚食剩嘅生炒骨   真係食到驚   下次唔再買呀   哈哈


( 7-AUG-2023  MON )

尋晚瞓得麻麻哋   今朝鬧鐵響   真係好有衝動想較 8 點先起身   咁可以買早餐番菇場食   但最後都係起身   因為可以食完早餐就靈修一下 ~

早餐食芝士多穀英國方包   就咁焗芝士係簡單好多呢 ~


菇場忙咗陣就 Hea 過   星期一唔多想郁   哈哈 ~

咁諗住出去   阿齋同我講話佢尋晚腳踭痛   痛到行唔到咁滯   佢話即刻諗起我   因為我上次痛到真係行幾步要停呀   不過佢話今日無咁痛   我話可能都係筋膜炎   所以我話淘個按摩球比佢   得閒碌下都好㗎   我都係咁呢 ~

傾完就出去啦   又落毛毛雨   所以近近地買手打牛丸米算喇 ~


仍然唔忙   開開心心等放工 ~

番到屋企都即預備晚餐   6 點 45 分可以開餐   我覺得算係快㗎喇   但就要邊食邊睇培靈會呢 ~

是日晚餐 - 重慶汁雞翼炒麵 + 叉燒粒炒飯 + 泡菜叉燒炒麵

重慶汁雞翼炒麵 - 今日諗下雪柜有咩儲備   突然醒起星期五嘅重慶汁雞翼呀   好在無壞咋   所以用嚟炒麵   咁都好好食㗎 ~

叉燒粒炒飯 - 里奧大人嘅晚餐   佢成碗食哂呀   仲無話份量多添呀 ~

泡菜叉燒炒麵 - 呢個係里奧大人聽日嘅午餐   真係我自己午餐食咩都係即時諗咋 ~      

8 點鬆啲要出去影護照相   可以加錢要 File   咁就好喇 ~

番到屋企都沖涼   之後休息休息 ~

睇陣 Youtube   今晚 10 點半有睡意喇   難得難得 ~

沒有留言:

發佈留言