2023年8月26日星期六

炸雞拚炸魚塊 + 燒雞芝士闊條麵 ( 26-AUG-2023 )




之前食剩嘅肉醬意粉   今晚點都要食埋去


( 26-AUG-2023  SAT )

7 點半起身   陪里奧大人食完早餐   之後就出發去家姐屋企喇   咁樣嘅行程就最開心   兩個都可以陪   哈哈 ~


依家里奧大人去邊間茶餐廳都係央走


今朝都係同家姐食泰式早餐   食下傾下都已經 10 點半   要快啲番屋企喇 ~


呢個扎肉絲湯檬粉嘅賣相白雪雪   但其實幾好味㗎



一入屋   Berry 真係撲我好耐   但完全唔撲家姐   係避開家姐咁㗎   之後家姐叫佢   佢明明行緊家姐嗰邊   家姐差啲掂到佢㗎喇   但我一叫佢   佢即 U-turn 跑嚟我度   笑到工人顛咗   咁由入屋到 Berry 比家姐摸   真係足足起碼有 5 分鐘   真係蝦家姐蝦到咁 ~

細細隻好得意


第一件事係交收   哈哈


日本桃 $900/12 個   家姐比 2 個比我


我送比家姐嘅 2024 年月曆


再送埋比家姐同事


天空之鏡   哈哈哈哈


傾下呢樣傾下嗰樣   又當堂精神哂 ~

佢咁嘅樣   好難令我唔眼瞓   哈哈


成床都係佢啲玩具   佢佢自己擔上嚟㗎


1 點幾走喇   家姐同 Berry 陪我等車 ~

試手機影相   真係見到就按制   影出嚟無濛㗎



番到屋企放低嘢要即去食午餐喇   今日突然超級餓呀 ~

水煮魚配飯 ($58) - 幾好味喎   里奧大人都鍾意食


我鍾意食芽菜   因為我自己唔會買


正宗口水雞飯 ($52) - 呢個味道都 OK 呀   我鍾意食青瓜同花生   其實我係鍾意食配菜多過食主菜嘅人   哈哈   


珍寶菜蜜 (跟餐 +$8)


食完去買生果   之後番屋企沖涼休息 ~

家姐買咗蜜汁豬肉乾   但突然又唔想食   所以比我   其實諗諗下都唔知係咪


買咗半磅龍珠果


里奧大人瞓覺   我就執屋   執咗接近兩個鐘呀   勁開心   其實只係再擺番整齊   始終有時急起嚟用   真係只會放好   但就唔會係擺番整齊咁囉 ~

諗住 6 點半開餐   但搞搞下要 7 點半先開餐呀 ~ 

是日懶餐 - 炸雞拚炸魚塊 + 燒雞芝士闊條麵

炸雞拚炸魚塊 - 星期四同星期五食剩嘅晚餐   依家真係食唔哂會留   以前係即掉   諗起都折墮 ~

燒雞芝士闊條麵 - 籮籮尋日喺 The Cheesecake Factory 買比家姐   但家姐話太濃芝士味   所以唔想食   不過我唔要佢都會食嘅   因為唔浪費嘛   咁我話比我啦   反正今晚都係食廚餘   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息休息   呢排其實個人都攰攰地   唔知係咪食咗消炎藥關係呢 ~

依家鍾意喺睇 Youtube 睇記錄片   特別係行懸崖嗰啲   因為自己永遠都唔會行到   哈哈 ~

今晚 11 點先瞓呀   其實又唔係好夜瞓   分分鐘啲人覺得早瞓   但對我嚟講真係算夜瞓㗎喇 ~

沒有留言:

發佈留言