2023年8月3日星期四

蟹籽丸蝦子撈麵 ( 3-AUG-2023 )



( 3-AUG-2023  THU )

尋晚瞓得都 OK   最緊要起身精神就得㗎喇 ~

早餐食甜餐包   雖然未到悶   但又唔想食   不過又諗唔到食咩好 ~


菇場唔忙呀   又做自己嘢 ~

Lunch Time 出去買洗衣珠   之後行陣再買魚皮餃河番菇場食 ~


唔忙又同阿花 Whatsapp   一係就同 8 卦 Skype   所以我打字好快   其實都因為成日 Skype   哈哈 ~

放工去買麵包   之後都番屋企 lu ~

今晚里奧大人出隊   約咗隊員一齊去食晚飯   所以今晚我就自己食喇 ~

估唔到里奧大人番咗屋企溫習   不過佢都好快要出去   始終早到好過遲到嘛 ~

唔餓就煮個炒飯比里奧大人先   咁佢聽日就有得帶飯喇   炒飯嘅時候   我感覺好似係阿媽咁   照顧咗個仔先   哈哈 ~

尋晚食剩手撕雞同白飯   咁樣做炒飯最好   無咁悶嘛


是日懶餐 - 蟹籽丸蝦子撈麵

蟹籽丸蝦子撈麵 - 呢款蝦子麵比較硬食   里奧大人唔太鍾意食   咁我就食埋去啦   加棵菜同幾粒丸就搞掂   食撈麵最好係唔會食到成身汗   呵呵 ~

食完拿拿聲洗碗   之後睇直播培靈會 ~

9 點左右完畢   我都開機洗衫同沖涼喇 ~

里奧大人 9 點幾番到屋企   佢又買咗綠豆沙同芝麻糊   不過我刷咗牙唔食 lu   叫佢自己食半碗先 ~

又係睇陣 Youtube   今晚 10 點 50 先有睡意呢 ~

沒有留言:

發佈留言