2023年8月23日星期三

春田冰室 @ 紅磡 ( 23-AUG-2023 )

台式肉燥煎雞扒飯 ($68) - 肉燥份量好多   但可惜超級鹹


馬拉盞通菜炒肉片配飯 ($78) - 味道都唔錯   可能我鍾意食馬拉盞醬汁   哈哈  


蒜蓉炒菜心 (+$38) - 啲菜好甜   難得難得 


瑞士雞翼 - 我無食呀   不過顏色唔夠吸引 


田園雜菜紅菜頭羅宋湯 - 雖然都好味道   但個湯係凍嘅


( 23-AUG-2023  WED )

感恩一覺瞓天光呀   好耐無試過喇 ~

早餐食糙米芝士包   之前唔見有㗎   仲以為唔出添   所以見到即買喇 ~

   
菇場唔忙   輕輕鬆鬆等放飯 ~

Lunch Time 出去一田買嘢   用埋信用卡餘額就取消佢   唔想有太多卡呀 ~

買完就去買燒賣炒麵   之後即番菇場   因為已經 12 點半   開始餓喇 ~


仍然唔忙   好在唔悶咋   唔係都幾慘   哈哈 ~

放工即走   搭 Lift 嗰陣   我隔離女人用手輕輕推開我前面個女仔   可能滴水啦   之後我前面個女仔講唔該哂   個女人話: 妳唔講廣東話   我仲以為妳係賓妹添   我聽到都呆咗   妳講呢兩句係有咩意思呢 ?!

今晚約咗水姑食飯   所以買埋麵包就去餐廳喇 ~

本身去金滿庭食片皮鴨   但得 3 個人就唔去啦 ~

食下傾下   差唔多 7 點 15 分就走喇 ~

里奧大人公司有 Urgent 嘢要搞   所以佢要即番公司   我就番屋企喇 ~

沖埋涼就抖下   等埋里奧大人番嚟就食蛋糕 ~

之前送盒朱古力百力滋比榴槤   佢又買番包零食比我


睇陣 Youtube   今晚 10 點半瞓覺   點知同里奧大人傾計傾到 11 點 15 分先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言