2023年8月27日星期日

節瓜粉絲 + 腐乳肉碎炒飯 ( 27-AUG-2023 )




有個鬼樣呀


( 27-AUG-2023  SUN )

今朝同里奧大人食早餐   之後去佢公司 ~

試下勁量三文治   我叫咗鹹牛肉雞蛋   食完飽到震   下次咪搞   哈哈



諗住坐陣就走   最後忍唔住幫里奧大人執枱   執咗成個鐘頭呀   終於又再次整整齊齊   我真係好鍾意執嘢   我覺得執完之後乾淨企理   係好有成功感同滿足感㗎   哈哈 ~

榴槤又送嘢比我喇   我當面叫佢唔好再買嘢比我呀


應該係白朱古力


番到崇拜就去買餸   買完就番屋企   好鬼熱呀 ~

沖埋涼就等里奧大人放工   今日整蛋餅佢食

芝士肉鬆蛋餅 & 炸雞肉手抓餅   里奧大人話我成日話佢食咁多肉鬆   但呢排又成日整肉鬆佢食   我反駁唔到   哈哈   炸雞真係食唔完咁   如果一次食哂只係熱氣一次   但食四餐要熱氣四次呀   今次嘅炸雞真係好辣呀


比里奧大人食   佢一拎就拎咗塊魷魚餅   家姐頭先話得一塊   所以留比我食   估唔到里奧大人一拎就拎到   哈哈


食完就陣就整沙律   之後真係要抖下喇 ~

3 個富士蘋果 + 1 罐紅腰豆 + 1 罐椰果 + 1 罐粟米   我鍾意臨食之前再唧沙律醬   頭先喺惠康睇沙律醬啦   卡夫奇妙醬 30oz  特價 $80.5   我以為自己睇錯呀   正價係 $95   沙律醬接近 $100 ?!?!?!   太離譜啦   所以我即轉頂好牌唧唧裝沙律   特價 $17 咋


今晚差唔多 7 點先開餐   不過都無咩所謂   唔好遲過 8 點就可以   哈哈 ~

是日晚餐 - 節瓜粉絲 + 腐乳肉碎炒飯

節瓜粉絲 - 呢排幾鍾意食呢個餸   不過唔會成日整   粉絲好難消化   我唔可以食咁多 ~

腐乳肉碎炒飯 - 我用兩磚腐乳炒飯   因為驚好鹹   但原來無咩味   激死我 ~   

洗埋碗就睇 Youtube   今晚 11 點半先瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言