2023年8月9日星期三

豆豉鯪魚炒油麥菜苗 + 蒜蓉蒸茄子 ( 9-AUG-2023 )




尋晚食剩嘅煎餃   今晚焗熱再食


里奧大人中午食剩嘅咖哩豬扒飯   珍珠奶茶就留比我   佢話要多珍珠   咁老闆比外賣盒嘅時候   係咁話多珠多珠   佢話 R 哂頭老闆講咩   之後老闆笑住話多珍珠   哈哈


( 9-AUG-2023  WED )

今朝鬧鐵未響都好似醒醒哋   但都係瞓到鬧鐵響先起身 ~

早餐多穀英國方包   都係搽醬占   不過開始有啲厭喇   哈哈 ~


菇場 3D   又做自己嘢啦 ~

Lunch Time 出去買菜   之後再買鯪魚球米   唔知係咪又想落雨   條街焗到不得可了 ~


忙咗陣又 Hea 過   傾下偈又做下自己嘢   都好快又到放工喇 ~

番到屋企都即預備晚餐   最緊要 7 點前食得呢 ~

是日晚餐 - 豆豉鯪魚炒油麥菜苗 + 蒜蓉蒸茄子

豆豉鯪魚炒油麥菜苗 - 唔知煮咩   咁就開罐頭啦   哈哈 ~

蒜蓉蒸茄子 - 初初諗住連埋豆豉鯪魚一齊炒㗎   但又好似好怪咁   所以最後都係整蒜蓉茄子 ~

拎咗好多龍眼   原來都有 1 大包   里奧大人話兩個人食唔哂   咁我話比一半家姐


洗埋碗就做小清潔   8 點幾出發   咁我哋喺地鐵站交收   但某站嘅車廂有緊急事故   所以等車時間要延長 15-20 分鐘   我第一次聽到咁嘅廣播   希望嗰個人無事啦 ~

一見到家姐   佢又話頭先聽到廣播都幾緊張   始終唔知發生咩事嘛 ~

傾咗陣都叫佢快啲番屋企喇   原來佢拎電腦番屋企   咁我仲比多棵菜比佢   仲加埋兩個月曆   本來想比豬腰芒佢㗎   真係好在無比 ~

番到屋企即沖涼   之後睇陣 Youtube ~

今晚 10 點 20 分開始靈修   差唔多 11 點 20 分先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言