2023年12月1日星期五

手撕雞 (外賣) + 泰式無骨鳳爪 (外賣) + 菜心苗 ( 1-DEC-2023 )





( 1-DEC-2023  FRI )

感恩一覺瞓天光呀   今朝鬧鐘響咗都唔願起身   我覺得打機其實都幾傷神   下次都唔好打到咁夜了 ~

今朝里奧大人放假   又唔駛問焗爐焗麵包   諗住好多時間用   點知都用咗 15 分鐘刷牙洗頭沖涼吹頭   其實我覺得耐   不過好多人可能覺得快   哈哈 ~

早餐食雞蛋糕   係同事結婚請食嘅唐餅   不過好乾呀   初初諗住換幾個番嚟   依家唔會諗咯 ~



我驚里奧大人食得急又唔咬耐啲    所以都係剪開一粒粒比佢食


食完又靈修   感覺真係好好   始終夜晚比較攰嘛   但其實係懶 ~

菇場忙呀   日日係咁就好   哈哈 ~

2023 年   好快就成為過去了


Lunch Time 出去行陣再去食鯪魚球米   之後去買菜再去萬寧買嘢   買完就番菇場喇   因為已經 12 點 50 分 ~


仍然忙呀   差唔多 4 點先忙完 ~

放工即走   買埋手撕雞都番屋企 lu ~ 

今晚煮辛辣麵   咁尋晚食剩一碗飯   特登留啲臘肉嘅肥膏用嚟炒飯   真係好味好多   哈哈 ~

里奧大人話皇太后今日比 1 斤菜比佢   咁當然唔會要啦   之後佢仲同里奧大人講話諗咗好耐   話我煮菜唔加薑又唔落鑊炒   所以個人好寒涼   成日要食零食係因為啲零食係燥然嘢   等個人中和番   里奧大人話佢咁都可以幫佢講好說話   哈哈 ~

是日晚餐 - 手撕雞 (外賣) + 泰式無骨鳳爪 (外賣) + 菜心苗

手撕雞 (外賣) - 今次去另一間買手撕雞   我要辣嘅   估唔到幾好味   之前買嗰間都好味   但比錢要受氣   所以唔係咁想幫襯囉 ~

泰式無骨鳳爪 (外賣) - 想食好耐所以買   不過呢盒完全無味道呢 ~

菜心苗 - 本身想買甜豆   不過唔見有   所以又買 1 斤菜心苗   我同里奧大人話今晚用臘肉嘅肥豬膏炒㗎   咁樣好味好多   之後佢話聽皇太后講完即炒菜   哈哈   其實我係淥完再炒㗎咋 ~      

洗埋碗就沖涼   里奧大人就去做運動 ~

今次終於焗到外皮流蜜汁   拎出嚟嘅時候好似拔絲咁   味道勁似麥芽糖添呀   里奧大人話今次啲蕃薯好甜   但甜得滯   我話想點呀   唔甜又話唔甜   依家甜又話甜得滯   佢都忍唔住笑   哈哈


同里奧大人一齊睇 "MI7"   不過我睇到 10 點半都瞓覺 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言