2023年12月31日星期日

和牛芝心漢堡扒蝴蝶粉 + 臘肉糯米飯 + 菜心苗 ( 31-DEC-2023 )





( 31-DEC-2023  SUN )

今朝 7 點起身   同里奧大人食埋早餐就要番去公司幫手喇 ~

不過頭先茶記好焗   我覺得好攰   感覺缺氧咁 ~



里奧大人仲係有嘔心感覺   所以我又叫佢請假去睇醫生   我依家都係咁   一有唔舒服都睇咗醫生先   唔想好辛苦先睇呀 ~

9 點即打去預約   要 10 點 15 分先有得睇   其實都算快㗎喇 ~

里奧大人同醫生講話有嘔心感覺   醫生即刻幫里奧大人驗咗血壓同糖尿   結果又好正常喎   之後我問係咪因為戴眼鏡唔合適 ?!   佢話咩都有可能 ~

不過依家就咁睇就唔知咩原因會咁   但如!持續係咁就要去身體檢查   照下腸胃同個腦   依家比啲腸胃藥食下先   話最緊要係無頭痛   嘔心感覺都可能係緊張   瞓得唔好咁   又講笑問有無同老婆鬧交唔比佢瞓   哈哈 ~

拎埋藥就搭車番屋企   咁之前有教友住屋企附近   我哋經過就去望下   望完就番屋企啦   行到半路見到有人同我哋揮手   原來係大胃王 ~

本身大胃王約咗里奧大人開會   但里奧大人睇錯以為下星期   不過就算今日都開唔到會   身體狀態唔係咁好 ~

同大胃王傾開話作嘔作悶   佢話里奧大人似乎胃寒   因為里奧大人成日焗胎菊   佢話好涼㗎   又話佢以前成日生暗瘡就係咁食西瓜同綠豆沙   所以搞到胃寒   辛苦咗幾年先叫做好番咋   所以佢教里奧大人應該飲啲咩食啲咩   感恩見到佢咋   咁我唔駛咁擔心嘛 ~

見到大胃王   真係感覺到係神嘅安排   因為平時唔會行嗰段路㗎   感恩感恩 ~

番到屋企要抖陣   差唔多 3 點先去食下午茶 ~


之前比嘅隻炸肶   啲皮係無哂   咁叫佢換啦   再嚟呢隻都係衰㗎喇   完全唔係炸   不過我都唔換啦   食滷水肶無咁熱氣嘛   咁諗係咪當堂開心哂呢   哈哈


食完行陣就番屋企   里奧大人瞓覺   我睇睇下 Youtube 都瞓埋 ~

5 點左右都醒喇   里奧大人話熨衫當做運動   咁又好呀   哈哈 ~

是日晚餐 - 和牛芝心漢堡扒蝴蝶粉 + 臘肉糯米飯 + 菜心苗

和牛芝心漢堡扒蝴蝶粉 - 今晚好有心機整㗎   整咁細碟嘢都用咗我 40 分鐘   好在里奧大人都話好味道   可惜佢唔係咁好胃口   食咗 1/3 咋 ~

臘肉糯米飯 - 係時候清咁啲糯米   但我都食剩 2/3   始終下午茶都好飽   糯米飯就更加唔駛講啦   哈哈 ~ 

菜心苗 - 呢度係半斤   今日聽完大胃王話里奧大人可能胃寒   我依家煮菜都加薑   真係我胃寒都唔會咁緊張自己呀   哈哈 ~

洗埋碗抖就同里奧大人去做運動   今晚只做 20 分鐘   因為趕住睇電視呀 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後同里奧大人睇 "思家大戰" ~

好多年都無倒數   依家年紀大仲更加唔會啦   今晚 10 點 50 分都瞓覺   最搞笑里奧大人話做咩唔睇哂先瞓   一陣搵唔番咁點 ?!   我話咪唔睇囉   又唔係啲緊要嘢   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言