2023年12月3日星期日

燒腩肉拚蜜汁叉燒 (外賣) + 菜心苗 ( 3-DEC-2023 )




( 3-DEC-2023  SUN )

感恩一覺瞓天光   但臨醒之前發咗個好恐怖嘅夢 ~

今朝食蕃茄肥牛通粉   里奧大人仍然係丁麵餐   不過今朝個丁麵係無味   睇個樣都知   哈哈 ~


同里奧大人食完早餐就去佢公司幫手   之後同阿妹同細細聲一齊傾花經   佢哋個個養唔掂嘅植物就拎番公司   但真係喺公司又生長得好好㗎喎   所以我次次去里奧大人公司都好開心   因為望到好多綠色嘅植物 ~

傾完就陪阿妹食早餐   又一齊傾下密偈   開心開心 ~

9 點 03 分打去預約睇醫生   最快都要 10 點 15 分   咁都照去睇喇 ~      

我 9 點幾都出發去睇醫生   好感恩第 4 個就到我呢 ~

今次又係睇腳趾甲倒生   我痛咗 2 日㗎喇   同埋點都鉗唔到出嚟   所以睇醫生啦   好驚發炎呀 ~

醫生幫我用個鉗   再加啲力就鉗咗出嚟   估唔到係 1 條幼幼嘅指甲   大約 0.5cm   我以為只係一粒細細地嘅腳趾甲   但估唔今次係 1 條   鉗咗出嚟當堂唔痛了   感恩感恩 ~

里奧大人先好笑   佢問醫生用咩儀器睇到有趾甲倒生 ?!   我話佢用個細電筒咋   之後里奧大人話醫生好眼過我哋   哈哈哈哈 ~

拎埋藥只係 10 點 45 分   真係好感恩呀   因為今日有事奉   有姊妹突然請假   如果我都番唔到就會變咗突然唔夠人囉   所以好感恩今日咁快睇完醫生呢 ~

去埋 A1 買麵包   見有時間就同家姐 Whatsapp 傾偈   傾完就番教會 lu ~

對住家姐瞓   好似好嗲咁


今日事奉到 1 點 45 分   之後就買午餐番屋企食喇 ~

食完就要整嘢   我搞掂就去買燒味   里奧大人就要再番公司做啲嘢 ~



買咗 1 斤燒腩肉同家姐 Share   之後再買半斤叉燒比家姐



呢度係比家姐嘅


里奧大人去做運動   不過我今日比較攰都唔去喇 ~

睇下 Youtube 已經 6 點   諗住差唔多時間同家姐交收   不過最後差唔多 7 點幾先交收   因為之前話 6 點交收嘛   如果咁晏先交收   之得食埋飯先啦 ~

交收完就叫里奧大人淥菜   我番到屋企   佢話啲菜未熟   我好奇怪 10 分鐘都未熟 ?!   原來佢用凍水淥菜   我話之前講咗兩次話水煲煲熱啲水就可以淥菜   之後再煲水焗麵   但佢話我無講過喎   我真係好想話你都唔識淥   我點會唔教你點做呀 ?!?!   不過是鬼但佢啦   費事又嘈嘈閉   佢仲話下次同佢講完叫佢再講多次   就等於佢知道係咁做喎   佢咁講又好喎   下次咩都 Whatsapp 仲要佢覆 Noted 再做記錄就最好添   我自己唔駛咁勞氣 ~

之後見佢仲冚蓋焗熟啲菜   我都唔理佢點煮喇 ~

家姐之前去澳門   我都叫佢乜都唔好買比我   但佢都係要買盒脆豬肉比我   好在佢買盒細 size 咋   因為呢啲一開要好快食完   唔係就會腍㗎喇


是日懶餐 - 燒腩肉拚蜜汁叉燒 (外賣) + 菜心苗

燒腩肉拚蜜汁叉燒 (外賣) - 我夾咗 4 件叉燒比里奧大人做 Lunch Box   因為佢蒸飯嘛   無理由蒸燒肉啦   哈哈 ~ 

菜心苗 - 里奧大人煮咗 20 分鐘嘅菜   成碟菜都黃咁咁   佢仲話咁腍定咩   我話好彩係你煮啫   佢當堂無出聲   呵呵 ~

里奧大人幫手洗埋   我就煮熱啲紫米露   之後佢又漏咗隻碗未洗   我真係真心唔明   拎嘢去洗唔係全部拎哂嘅咩 ?!

開機洗衫就再去沖涼   抖陣先食紫米露 ~


一路食一路睇 "回魂夜"   依家睇就覺得好笑   我好記得第一次住公立醫院   嗰晚就係做回魂夜   里奧大人話笑片嚟㗎   唔恐怖㗎   咁探病時間又只係到 8 點   所以我最後都無睇   間房有 8 張床   雖然我瞓最近門口   但係轉身會望到對面大樓嘅後樓梯   咁我一定唔會向嗰邊瞓 ~

咁我同姑娘講話我好驚   問佢可唔可以開燈瞓 ?!   佢話唔可以呀   但就幫我開咗最開張床嘅床頭燈   咁樣我仲驚呀   因為盞燈照住張吉床   所以我最後都熄咗去   哈哈 ~

睇完再睇下電視   今晚 10 點 50 分都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言