2023年12月5日星期二

土耳其 & 印度餐廳 @ 紅磡 ( 5-DEC-2023 )

2人套餐 ($188) - 仲有 2 罐汽水


薄脆小食 - 好脆呀   但齋食就有啲鹹


春卷 - 新鮮炸起   當然好食啦


馬沙拉茄子 (BAINGAN MASALA) - 好味道喎   但食唔出有咩香料   哈哈


咖哩魚配烤餅  - 咖哩就少少辣   但件魚柳好鹹   我發覺好多時食咖哩魚都係咁



無諗過份量咁多   我諗住得 1 大塊㗎咋


( 5-DEC-2023  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   我 7 點 20 分都醒咗   所以祈完禱都要起身喇 ~

早餐食全麥合桃牛油卷但夾芝士   咁唔似又食同一樣嘢咁嘛   哈哈 ~


去到巴士站等車   見到阿妹行得好急   所以特登叫停佢   同佢講早晨   原來佢約咗人食早餐遲到   怪唔得行得咁急啦 ~

菇場唔忙就執下文件啦   好想放番哂入箱   整整齊齊望落舒服好多嘛 ~

Lunch Time 出去行陣再去食牛筋粗麵   食完就去買菜   依家咁樣都唔錯   我都係鍾意食完先行 ~


因為手機 Load 唔到相去電腦   所以叫 BG 幫我   因為佢都話應該一插條 Len 線就可以過相   佢仲好有心機幫我搵哂手機所有設定添呀   不過都整唔到呢 ~

突然忙呀   做到 5 點左右先做完   抖陣又可以放工了 ~

放工要去里奧大人公司呀   睇下佢公司部電腦係咪咁 ?!   因為屋企部電腦又可以 Load 相嘛 ~

最後終於知道點解啦   因為之前系統更新咗   所以按嘅制就唔同哂位   依家係要向上掃先再按入就見到版面   但里奧大人喺屋企整嘅時候   無話我知向上掃個動作啦   唔係就唔駛搞咁多嘢   哈哈 ~

搞到 6 點 20 分先走   不過今晚都預咗唔煮呢 ~

呢間餐廳係阿妹介紹嘅   咁講起佢   里奧大人話阿妹同佢講今朝好開心   因為我好開心同佢講早晨   里奧大人仲以為佢收到座枱同曆好開心添   哈哈 ~

食完就番屋企   抖咗 45 分鐘就一齊去做運動   不過我有啲攰  都係做 15 分鐘算喇 ~

開埋機洗衫就沖涼   之後休息休息 ~

睇陣 Youtube 又打陣機   今晚 10 點半都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言