2023年12月29日星期五

茄汁蝦 + 鮑魚油麥菜苗 ( 29-DEC-2023 )




( 29-DEC-2023  FRI )

今朝 8 點 10 分起咗身   又可以靈修一個鐘   之後里奧大人就起身喇 ~

9 點 20 分出去食早餐   食完去買菜   叫里奧大人番屋企先 ~

今朝要食得輕盈啲   唔想食完早餐要好晏食午餐   打亂哂啲時間呀


碎蛋沙律三文治 ($22) - 我好鍾意食碎蛋沙律   但唔係間間餐廳都有呢


煙三文魚三文治 ($28) - 里奧大人無咩胃口   我叫佢食呢款三文治   家姐話每日新底價   哈哈   因為佢呢幾朝都有問我食咩早餐呀


番到屋企趕得切睇 "餐餐有宋家"   估唔到又真係幾搞笑   哈哈 ~

睇完就熨衫   之後又抖下咁 ~

1 點幾喺屋企食午餐   食番尋日嘅茄汁魚柳飯呢 ~


食完又抖下   之後又係咁睇 "臥底旅行團" ~

諗住今日都會喺屋企   點知差唔多 4 點左右   里奧大人話出去碼頭行下   最搞笑佢成日話唔好意思   呢幾日唔舒服陪唔到我去街   我話唔舒服就梗係留喺屋企休息啦   唔駛成日話陪唔到我喎 ~




行完就去 AEON 買 2 盒藍莓   買完都番屋企 lu ~

里奧大人無咩胃口   我又唔餓   所以差唔多 7 點半先開餐 ~

是日晚餐 - 茄汁蝦 + 鮑魚油麥菜苗

茄汁蝦 - 因為里奧大人無胃口   咁我要諗諗辦法   但又唔想出街食   比我諗到整茄汁蝦   酸酸甜甜好開胃嘛   感恩里奧大人都食咗一大半   呢度好似得 8 隻㗎咋   本來諗住整 16 隻   不過里奧大人無胃口就唔整咁多 lu ~

鮑魚油麥菜苗 - 前晚食剩 3 隻飽魚   今晚要食埋去㗎喇 ~

洗埋碗就沖涼   之後就睇 Youtube 同打機 ~

呢幾晚都係 11 點先瞓   但聽朝要番工   有啲唔慣添   哈哈哈哈 ~   

沒有留言:

發佈留言