2023年12月26日星期二

脆皮蜜糖腸 + 麻辣湯包辛辣麵 + 青紅蘿蔔豬骨湯 ( 26-DEC-2023 )

 



( 26-DEC-2023  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   今朝 9 點半起身   靈修一個鐘左右   里奧大人都起身 lu   咁就一齊去食早餐啦 ~

我食芝士吞拿魚治烘底


里奧大人食蛋牛治


麵包都好厚身


里奧大人頭先比錢   之後話想比埋張十蚊紙比我   不過我行得咁快就唔比喇   咁我話要攞番佢一百蚊呀賤格   佢笑哂話有幾賤格呀 ?!   我話 Hurt 咗我啦總之 ~

食完都番屋企喇   沖埋涼就抖下先   之後就熨衫   依家冬天衫比較厚   所以一機唔會洗到好多件衫   我可以好快熨完   里奧大人本身話幫手熨   我話熨完喇   佢話無諗過熨得咁快   哈哈 ~

抖到 2 點半先去食午餐   今日同里奧大人去飲茶 ~

峰巢芋角盒 ($26) - 第一碟上枱   又係新鮮炸起   我都要灘一灘凍先食呢


春風得意腸 ($33) - 里奧大人必食   咁的確係好味嘅



水晶鮮蝦餃 ($30) - 呢個都好食


姬松茸湯鮮竹卷 ($24) - 里奧大人唔係咁鍾意菇類食物   我又 ok 喎


山竹牛肉球 ($22) - 都幾滑   其實食點心   我來來去去都係食嗰口啲   哈哈


食完去買菜   之後再行陣先番屋企 ~

抖咗陣諗住做運動   點知有得拎眼鏡   咁又好喎   因為我順便要去拎嘢 ~

拎完嘢就去拎眼鏡   里奧大人話唔好煮   但我話唔肚餓   真係食唔落呀   所以去埋馬莎買薄荷糖都搭車番屋企喇 ~

番到屋企都 7 點幾   煮得嚟都 8 點先食得   所以叫里奧大人沖涼先 ~

是日懶餐 - 脆皮蜜糖腸 + 麻辣湯包辛辣麵 + 青紅蘿蔔豬骨湯

脆皮蜜糖腸 - 有腸仔做儲備都唔錯   放入焗爐就搞掂 ~

麻辣湯包辛辣麵 - 麻辣湯包都辣辣地   下次會再買嚟食 ~

青紅蘿蔔豬骨湯 - 終於飲哂喇   又要隔一排先煲 lu ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

今晚同里奧大人睇 "飯氣攻心"   估唔到好睇喎   之前 8 卦叫我睇   我仲話一定唔睇添 ~

睇完都 11 點幾喇   刷埋牙都即刻瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言