2023年12月13日星期三

燒肉粒炒飯 + 昆明生菜 ( 13-DEC-2023 )




( 13-DEC-2023  WED )

感恩一覺瞓天光呀   又係鬧鐘未響都醒   其實咁都幾好   起碼叫做自然醒   哈哈 ~

早餐食南瓜籽雜穀包同衛星包   估唔到雜穀包都好味呀   下次會再買 ~


南瓜籽雜穀包 ($24) 都幾大個㗎   一個分兩餐食就啱好


食完就靈修   之後再睇班車時間   突然要等多 33 分鐘   咁要即刻去搭另一班車喇 ~

天陰陰又落毛毛雨   其實好怕呢啲天氣   好似好多菌咁 ~

菇場唔忙   今日最後一日 3D   所以要盡量享受   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣再去食韭菜水餃米   之後再行下就番菇場喇 ~


仍然唔忙就做自己嘢   咁樣時間過得快好多㗎 ~

其實我真係唔識分狗女同狗仔樣   但我真係覺得 Berry 個樣好似男仔   哈哈


放工去買人參果   之後再去萬寧拎 Hand Cream 就番屋企喇 ~

里奧大人問做咩買咁多人參果   我話你又知呢啲叫人參果 ?!   佢話知我鍾意食就會記得個名喎   我話隔一排再問   睇下你係咪真係記得先 ~

是日晚餐 - 燒肉粒炒飯 + 昆明生菜

燒肉粒炒飯 - 將尋晚食剩嘅燒腩仔切粒   本來想就咁蒸番啲飯就算   但里奧大人鍾意食炒飯   就整比佢食啦   又可以食埋棵蔥   我一放隻飯落枱   里奧大人話好正咁   之後話好食   其實整呢個飯真係超級易   哈哈 ~

昆明生菜 - 諗收檔前買就最抵   $10 有 3 大棵呀   因為有啲雪到冰咗唔要得   唔係更加大碟呀 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼   今晚有啲攰   所以唔陪里奧大人做運動喇 ~

我拎定人參出嚟   諗住等里奧大人番嚟就批皮比佢食   估唔到佢話批比我食   咁就梗係好啦   哈哈 ~

睇完 "新聞女王" 再睇陣 Youtube   今晚 10 點 45 分瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言