2023年12月21日星期四

泡菜汁豚肉鍋 (外賣) ( 21-DEC-2023 )

同里奧大人都唔太餓   所以 Share 食一個鍋就可以喇


豚肉都好肥下咁噃


( 21-DEC-2023  THU )

尋晚半夜   里奧大人幫我蓋埋佢張被比我   都知佢係怕我凍   咁其實我都係幾凍   因為我都係蓋冷氣被呢 ~

今朝 6 點 35 分起身去廁所   但應該最後又瞓番   瞓到 7 點 18 分先起身 ~

我一起身   里奧大人就問尋晚有無暖啲 ?!   之後再話佢尋晚凍醒要起身着長袖底衫   其實同我一張被就最好   因為我係一個暖爐嘛   哈哈 ~   

早餐食牛油卷夾芝士   里奧大人番晏   所以我自己食早餐 ~

之前買嘅罐裝咖啡 12 月到期   今朝終於飲埋   我唔會雪凍飲㗎   咁樣我覺得仲好飲 ~


菇場 3D   但係忙下停下咁 ~

Berry 肯定暖過我   哈哈


Lunch Time 出去行陣   其實條街好鬼凍   所以最後行商場算喇 ~ 

咁家姐打嚟傾偈   咁我一路傾一路睇嘢   之後我問佢星期六食咩 ?!   佢講完   我細細聲講唔係呀嘛   佢即刻好驚咁話等埋我先食   其實我係啱睇緊花街價錢係 $69   我以為自己上個月買嘅係 $89 呀   心諗一個月後買就平咁多   所以我咪講唔係呀嘛   哈哈哈哈   講嘅時間真係啱啱駁住家姐嗰句先搞笑 ~

行行下開始有啲餓  其實我係番菇場食杯裝烏冬   但好想食燒賣   所以買埋先番菇場 ~

咁樣食真係好滯   不過都係滯埋今次   我應該唔會再買呢隻烏冬㗎喇 ~


忙下停下   好快就放工 ~

今晚里奧大人要開夜   所以買埋晚餐去佢公司食 ~

食完就去行下   之後買零食比叻叻   又要再番去里奧大人公司 ~


今晚超級凍呀   等過馬路嘅時候真係好痛苦   哈哈 ~

放低個袋就即去做運動   仍然係做 25 分鐘 ~

沖埋涼就抖陣   之後先熨 3 機衫   勁攰呀 ~

里奧大人 10 點番到屋企   一番到嚟就話要換被   最後加咗張珊瑚絨毯喺床面   咁今晚應該無咁凍呢 ~

睇多陣 Youtube   今晚差唔多 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言