2023年12月23日星期六

水餃拚雲吞 + 糯米飯 + 牛肉海帶湯 ( 23-DEC-2023 )




加咗啲花生   當堂有口感   哈哈



( 23-DEC-2023  SAT )

感恩一覺瞓天光呀   6 點 59 分都醒咗   真係時間啱啱好   因為我校咗 7 點起身   感覺無鬧鐘響係自然醒嘛   哈哈 ~

即刻沖涼洗頭   搞掂就出發去家姐屋企喇 ~

今朝同家姐 姐夫飲茶   家姐 Whatsapp 問我識唔識行去 ?!   我話第一次去咩 ?!   但最後行錯路呀   要打比家姐問點樣行囉   真係勁樣衰   哈哈 ~

其實我食早餐最主要係飲啖咖啡   家姐話尋日試咗杯即磨咖啡都好飲   所以今朝就陪我飲喇 ~

呢杯即磨咖啡真係好飲過凍咖啡   家姐果然無介紹錯


第一碟上枱就係蜂巢芋角   因為係新鮮炸起   我話太熱氣喇   要遲少少先食   哈哈


蔥花蝦米炸兩腸粉 - 家姐好憎食蔥㗎   佢係會走蔥   但因為我食就唔走蔥啦   估唔到今次得咁少蔥   之後我話整定   姐夫話係新鮮整㗎   唔會整定㗎   我同家姐喺度笑   我話整定係註定呀   唔係整好咁解呀  哈哈哈哈


鮮蝦菜苗餃 - 呢個都好味道


鳳爪排骨飯 - 姐夫食㗎   細細碗就最好 


醬皇蒸鳳爪 - 我話唔食都得㗎   家姐就話姐夫都會食啦   所以係都要叫嚟食   知道平時無機會食   哈哈


山竹牛肉球 - 如果有干蒸牛肉就仲好


合時糯米飯 - 無食過呀   所以我話比我今晚食


咁等比錢嘅時候   我行咗去睇嘢   之後再搵番家姐   收銀員話我同家姐完全唔似樣   之後仲係咁望住我再望家姐   再話同人講係兩姊妹都無人信   呢句搞笑呀 ~

同家姐去藥房買嘢   之後都番屋企 lu ~

今朝 8.1 度   我都要出動冷帽呀


一影相就扮嘢


難得飛機耳


坐得好豪邁


知道我影佢   哈哈



鬼祟眼


啡色眼睛


好肥呀



眼圓圓咁好得意


咁嘅表情好得意呀   好似啲老人家望人咁


我同家姐講緊 Berry 唔知咩   佢突然咁望我呀   好似知我哋講佢咁


同家姐傾偈   工人就一路食早餐一路傾埋一份   我仲以為佢放假呀   真係仲嘆過我咁噃 ~

不過個個都好鬼凍   都唔係咁願郁   屋企又開埋暖風機   我話一陣出去就更加凍   哈哈 ~

一坐得無嘢做   家姐就會拎呢樣拎嗰樣出嚟搞   無啦啦又話要我量血氧含量   又想叫我驗埋糖尿   我話吉手指好痛呀   我唔驗囉 ~

血氧飽和度都唔錯   但心跳快咗啲   所以成日要用力泵囉


我買 5 Kgs 珍珠米   因為我係將啲米放落雪櫃   要分開 4 個盒   咁樣已經佔咗一格位置   個雪櫃無哂位咁滯   所以我依家又會叫家姐比包米比我   一個 Ikea 密實袋裝 4/5 就啱啱好喇


呢包米粉係 2018 年到期   所以我同家姐肯定係親生姊妹   哈哈哈哈


幾好味咁   不過家姐未開就唔試食喇


我唔會比佢瞓㗎   除非佢痴住我嚟瞓啦   哈哈



家姐喺屋企食埋 Lunch 先同我去搭車   所以就唔陪工人同 Berry 落街喇 ~

Berry 好快番上嚟呀   家姐話佢平時唔會咁㗎   話 Berry 女想見多我一面喎   我話唔駛氹我喇   哈哈 ~

咁咪乖囉   坐定定比我影相



同家姐搭地鐵   咁我得好慢   因為個袋有袋米同椰青水   所以好重呢   佢成日想幫我拎   之後仲係咁話我唔得㗎喇   真係啋過妳囉 ~

我都唔番屋企放低嘢先喇   所以直接約里奧大人喺十二味等   咁啱里奧大人都話天氣凍想食啲辣嘢 ~

之後我話搵晚整部隊鍋   里奧大人話不如今晚整啦   我話唔好啦   但唔記得再講句咩   佢話都係味精嘢   駛咩要特登搵日整呀   哈哈   咁佢又講得無錯嘅 ~

終於係花生小食喇


川式口水雞 (少辣) - 我都係鍾意食口水雞   水準多數穩定   哈哈


酸菜魚 (少辣少油) - 呢個都好食   酸酸咪咪夠開胃


食完行陣就番屋企喇   抖陣就開機洗衫   之後休息 lu   里奧大人就瞓晏覺 ~

糟糟喺錦祥號買臘潤腸   所以家姐又買埋我嗰份喇


我想食太陽餅好耐   不過就唔敢買   因為得我一個食   估唔到家姐屋企有   所以佢話同我 Share


4 個椰皇


啱好放哂一個保鮮盒


阿妹 5 點幾 Whatsapp 我   問里奧大人起身未 ?!   我話未起身喎   咁再問佢係咪有急嘢搵里奧大人呀 ?!   佢話少少急急哋啦   之後又話里奧大人瞓咗咁耐係時侯起身喇喎   哈哈   其實我都已經叫咗里奧大人起身啦   肯定有大鑊嘢先咁急搵里奧大人處理嘛 ~

6 點鬆啲就預備晚餐   所以 7 點唔夠就開餐喇 ~

8 隻水餃雲吞都差唔多佔哂成個玫瑰鍋   所以真係覺得佢咃啲份量好巨


是日懶餐 - 水餃拚雲吞 + 糯米飯 + 牛肉海帶湯

水餃拚雲吞 - 尋晚食剩又無放冰格   所以今晚要食埋去喇 ~

糯米飯 - 口感好腍呀   但味道都 OK ~

牛肉海帶湯 - 喺韓印紅買嘅湯包   原來都差唔多到期   咁都要飲喇   好似仲有 2 包添 ~

洗埋碗就同里奧大人做運動   今晚可以做 25 分鐘   哈哈 ~   

沖完涼就睇 Youtube   睇到差唔多 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言