2023年12月19日星期二

蠔油燜冬菇鵝掌 + 麻辣手撕雞 (外賣) + 菜心苗 ( 19-DEC-2023 )




星期日食剩嘅水餃雲吞   里奧大人都話真材實料   因為佢食到雲吞有幾隻蝦   佢平時唔會理啲餡係咩㗎   之後佢以為皇太后介紹添呀   佢依家好信皇太后同阿妹嘅飲食指標   哈哈



( 19-DEC-2023  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   依家天氣涼涼哋就瞓得好舒服   雖然得 14 度   但真係唔覺係凍嘅感覺 ~

早餐食牛油排包 & 芝士吐司   奇華嘅排包要自己切開   所以又要用啲時間   咁我又搽埋醬占   下次都係買美心排包算喇   哈哈 ~


菇場忙呀   難得難得 ~

Lunch Time 一定出去行啦   難得天氣咁舒服   哈哈 ~

食埋牛筋米就周圍行陣   行到 12 點 40 分都番菇場 lu ~


仍然忙呀   差唔多 4 點幾先搞掂 ~

放工買埋手撕雞就番屋企   雖然只係蒸熱同淥菜   但都要 7 點先食得呀 ~

是日懶餐 - 蠔油燜冬菇鵝掌 + 麻辣手撕雞 (外賣) + 菜心苗

蠔油燜冬菇鵝掌 - 喺成興隆買嘅菠蘭頂級大鵝掌 ($55)   其實 $39/磅都抵   皇太后話靚呀   所以我同佢都買 1 包   之後里奧大人話第時約埋皇太后一齊買餸啦   我話等我清埋冰格嘅嘢   真係會同皇太后再去買凍肉   哈哈 ~   

麻辣手撕雞 (外賣) - 特登買半隻手撕雞   等里奧大人可以帶飯

菜心苗 - 呢排買啲菜心苗無咁甜   下次轉買瓜類好啲   又可以留耐啲 ~   

洗埋碗都 8 點   我要睇新聞女王   所以唔做運動喇 ~

開完機洗衫就沖涼   里奧大人要番公司做一陣嘢   之後再做運動 ~

睇多陣 Youtube   今晚 10 點 50 分都瞓覺先 lu ~

沒有留言:

發佈留言