2023年12月27日星期三

臘腸拚臘肉 + 鮑魚生菜 ( 27-DEC-2023 )




( 27-DEC-2023  WED )

感恩一覺瞓天光呀   瞓到 9 點半先起身   梳洗完就去食早餐喇 ~

見到杯咖啡嘅顏色就覺得好好飲咁   家姐都話杯咖啡睇落唔錯喎


吉列魚柳牛角酥早餐 (吉列魚柳+碎蛋沙律+茄汁焗豆+牛角酥) ($46) - 魚柳都好大塊   同埋新鮮炸起   所以好正呀


碎蛋沙律份量都好多   我食剩少少呀   因為真係好飽食唔落了


雞扒炒滑蛋早餐 (香煎雞扒+炒滑蛋+茄汁焗豆+多士) ($37) - 雞扒都好厚身   我都唔敢同里奧大人講呀   一陣佢會話睇見都好飽   哈哈


里奧大人戴眼鏡有啲唔舒服同嘔心嘅感覺   上網睇話慣戴澌進鏡會有咁情況   希望佢快啲適應到啦   所以我雖然請咗假   但都話唔駛成日要出街㗎 ~

食完番屋企抖陣   沖埋涼就諗住抖啦   但里奧大人話可以出尖沙咀行下   感恩感恩 ~

呢間國際攝影 Since 1936   但唔知仲係咪到呢 ?!


今次真係要去 Harbour City 喇   因為要去 Venchi 食免費 Galeto 呀 ~

好開心有嘢睇呀   哈哈


Iron Man


勁鍾意呢啲核突樣   哈哈



唔記得咩名


小鹿斑比 (Bambi)




里奧大人一見到   就話我最鍾意嘅死侍 (Dead Pool)



見到紫色   里奧大人就影比家姐   之後話呢個係閃電俠


唔記得呢隻狗叫咩名   只記得冰姑叫佢做鹹濕狗   因為以前 MSN 公仔個樣笑得好鹹濕


胡廸同巴斯光年


肥仔版   哈哈


我都幾鍾意三眼   不過里奧大人話好核突


曾經好鍾意嘅 Chip & Dale


樹人呀   好記得里奧大人只話 Bady 版先得意   因為手腳都係短唧唧   得意好多呢 


行呀行   我覺得今日算係幾多人   好在商場冷氣夠咋 ~

因為要去 Venchi   里奧大人就睇 Map 搵地址   咁啱我見到 Information Centre 就即去問職員   佢哋肯定熟哂所以店舖位置嘛   好在問佢咋   唔係我會行咗出去   哈哈 ~

行緊去嘅時候   我有啲印象係經過過嘅   因為係有好多杯雪糕做裝飾   去到嘅時候   真係呢間 Venchi 呀 ~

咁基本上里奧大人都只係揀朱古力味道   所以佢會叫我揀   排我之前嘅女人買咗 3 杯 Gelato    買咗二百幾   食呢啲都要咁價錢   我覺得真係好貴呀   哈哈 ~

榛子雲石巧克力 (CREMINO) & 布龍泰開心果 (GREEN PISTACH FROM RONTE) - 榛子味勁似金莎朱古力   真係甜到震   所以覺得開心果味好淡   哈哈   呢個要 $59   真係唔係家姐比 Coupon   我係唔會食囉   因為唔太鍾意啲口感


食完好凍呀   所以又再繼續行下 ~

我鍾意超能特工隊嘅阿 Jack   不過呢個好大隻就無咁得意


行完玩具反斗城都仲未餓   咁行去佐敦喇 ~

TRANSFORMERS   第 1 輯係最好睇


唔買都要影下   哈哈


今日天色一般



原來呢度仲有擺設   影埋呢張就走人 lu


諗住去到佐敦會想食嘢   但又無嘢啱食   我話搭車番屋企算喇 ~

番到屋企都 4 點幾   咁食少少嘢就可以   寧願今晚早少少食飯呢 ~

里奧大人食丹麥條   我食太陽餅再加杯黃金百香果


今晚晚餐勁簡單   所以 7 點已經可以開飯喇 ~

是日懶餐 - 臘腸拚臘肉 + 鮑魚生菜

臘腸拚臘肉 - 唔係太餓   所以蒸少少臘味算喇 ~

鮑魚生菜 - 係家姐之前比嘅阿一魚罐頭   最搞笑係家姐同里奧大人問我做咩食鮑魚 ?!   我話懶呀   煮罐頭鮑魚就最方便 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息休息 ~

今日行咗好多路呀   所以唔做運動   咁就有多啲時間熨衫喇   呵呵 ~

睇下電視又打下機   今晚都係 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言