2023年12月18日星期一

Hungry Korean @ 九龍灣 ( 18-DEC-2023 )

豆腐湯 ($54) - 材料有 1 隻蝦同 1 隻青口   之後再發現仲有 1 隻蛋   我初初以為得豆腐咋   哈哈


辣雞肉鐵板燒 ($64) - 味道係甜甜辣辣   我最鍾意係多椰菜   但其實雞肉都唔少   加上又熱辣辣   我覺得好味呀


( 18-DEC-2023  MON )

感恩一覺瞓天光呀   但起身都有啲攰   我應該補眠多一晚就會回復體力   哈哈 ~

早餐食芝士吐司   奇華嘅麵包又唔錯喎   第時又可以多過選擇 ~


菇場忙呀   但今朝攰攰哋   所以做咩都要慢啲   唔想出錯呀 ~

Lunch Time 出去整嘢   求其買個包食就算喇 ~

忙下停下   不過仍然攰攰哋   好想快啲放工 ~

里奧大人晏晝剪完頭髮   之後話想今晚去亮視點配眼鏡   咁好啦 ~

放工即走   去埋 A1 買包就同里奧大人去配眼鏡喇 ~

6 點 10 分到   驗到 7 點 05 分先出嚟   估唔到要咁耐 ~

咁揀鏡片喇   里奧大人揀最貴嘅   始終長期帶係好啲   同埋試咗係真係最好呢   感恩鏡片原來有 7 折呀 ~
  
到揀眼鏡框啦   全部有牌字都超級貴   我見到一副要 $6,800   咁一定唔會買   好在見到 Ray-Ban 呢啲比較平嘅牌子   里奧大人揀咗副 $1,360   加埋鏡片   盛惠 $5,700   不嬲都知配眼鏡係好貴   但依家啲價錢唔係以 Double 計   係以幾多成計呀 ~

買完就即刻去食晚餐   突然醒起 Hungry Korean   所以去食喇 ~

食完行陣   但突然搞肚痛 2 次   里奧大人話我食得太辣   但我話肯定唔係   因為平時食嘅辣椒油仲辣   我話可能飽得滯   因為有時都會咁   一係就頭先飲咗中藥   因為之前飲完又係搞肚痛   但飽同飲中藥同一日發生   真係唔知關邊樣事   哈哈 ~

感恩差唔多有車   所以就即搭車番屋企喇 ~

番到屋企即刻沖涼   好在里奧大人熨咗 2 機衫   咁我可以睇電視   哈哈 ~

睇多陣 Youtube   今晚 10 點 45 分先瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言