2023年12月7日星期四

臘潤腸拚臘肉 + 臘肉炒甜豆 + 豆苗 ( 7-DEC-2023 )





( 7-DEC-2023  THU )

尋晚半夜去咗次廁所   真係唔望鐘就好快瞓得番   哈哈 ~

早餐食甜餐包夾芝士   諗起以前成日食芝腿菠蘿包   甜甜鹹鹹真係好正㗎 ~


我同里奧大人講話做咗麥當勞會員   佢好奇怪   因為我話唔鍾意食麥當勞


我話好感恩呀   因為本身想買個水樽   依家做會員送水樽同埋幾張麥記 E-Coupon   所以咪做會蹟囉


菇場唔忙   又做自己嘢 ~

今日陪里奧大人去睇眼   所以下午放假   咁啱里奧大人公司有活動搞大食會   可以去食嘢 ~

感恩好快有車   好快到里奧大人公司   一去到袋都未放就睇下有咩嘢食   哈哈   其實阿妹已經幫我拎咗㗎喇   不過我仲想睇下 ~

里奧大人話驚我趕唔切   佢用細碗仔幫我裝嘢食   勁哥話點夠裝㗎   之後阿妹即刻拎個大碗去裝   好感動呀   同埋佢哋兩個成日都叫里奧大人拎嘢比我食㗎   話比里奧大人食即係嘥嘢   哈哈 ~

阿妹拎完再 Whatsapp 埋比我睇


我話想食燒鴨皮   諗住夾 2 塊   點知阿妹係咁夾比我   之後我夾燒肉皮   勁哥見到又係咁夾比我   又叫我一定要食魚肉燒賣   我話其實阿妹幫我留咗好多嘢食㗎喇   但佢係都要夾比我   里奧大人就覺得件紅豆糕好味又留件比我   呢個午餐真係充滿咗滿滿嘅愛呀   感動感動

阿妹同里奧大人好緊張我夠唔夠食 ?!   所以睇我再拎咗啲乜嘢   我影完張相   佢哋幫我拎出去   因為一個人拎唔到 4 個碗   哈哈哈哈


里奧大人同勁哥佢哋本身唔食㗎   但真係太多食物   所以佢哋再叫埋阿妹一齊食呢 ~

最搞笑係勁哥同阿妹話叫埋妳老婆啦   鴛鴦媽見到里奧大人又係咁講   叫妳老婆一齊食啦   但其實咁好彩我今日放下午咋   所以里奧大人話鴛鴦媽一見我   就樸出嚟攬住我   哈哈 ~

里奧大人去做嘢   所以阿妹就陪我食   鴛鴦媽又拎個鉗仔比我   之後又一齊傾偈   我個咀無停過添 ~

咁諗住走啦   皇太后見到我   話買咗嘢比我   不過唔知我今日會嚟   所以無拎到 ~

咁又傾偈   佢話佢諗咗好耐   終於知道我點解食零食   我話上次里奧大人講咗比我知呀   哈哈 ~

傾到 1 點 45 分都要走 lu   之後番到屋企抖陣就出發去睇眼喇 ~

里奧大人話諗住頭先食完就走   點知今日我咁忙  哈哈 ~

3 點準時睇醫生   里奧大人呢幾個月成日話對眼好攰   有時好濛同埋個頭仲會痛   不過休息又無事   但呢排又係咁   所以我叫佢快啲睇眼科囉   感恩唔係白內障同青光眼呢 ~

因為落咗藥水放大瞳孔   但里奧大人又話無咩嘢喎   只係隻眼有啲唔舒服同埋少少濛   之後就陪我去裕華行個圈   再去埋髮品店買洗頭水就番屋企喇 ~


番到屋企都 4 點幾   本來有啲想瞓   不過又瞓唔到   所以睇 Youtube 喇   里奧大人就瞓咗陣~

5 點半就預備晚餐   但差唔多 6 點半先開餐   今晚做咩都好慢咁   哈哈 ~

是日懶餐 - 臘潤腸拚臘肉 + 臘肉炒甜豆 + 豆苗

臘潤腸拚臘肉 - 其實我都幾鍾意食臘味   因為夠方便   哈哈 ~

臘肉炒甜豆 - 今次到我煮到啲甜豆黃咁咁添   我鍾意食甜豆   不過里奧大人唔係咁鍾意   所以都好少買嚟食 ~

豆苗 - 又加啲臘肉一齊炒啦   確實係好味好多嘅 ~

洗完碗就燜餸   之後再煲蕃薯糖水   搞掂都差唔多 8 點   要同里奧大人去做運動喇   我都係做 20 分鐘   太耐條腰係頂唔順   唉 ~      

番到屋企即沖涼   之後食蕃薯糖水 ~

焗蕃薯就好甜   但整蕃薯糖水又唔甜嘅   里奧大人話好在我個糖水整得甜咋   可以中和番咁話喎


睇完電視再睇 Youtube   今晚 10 點 45 分都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言