2023年12月25日星期一

麥當勞 @ 紅磡 ( 25-DEC-2023 )

芝士安格斯套餐   買超值套餐送 OREO 麥旋風 ($15.50)   呢個真係好有驚喜   哈哈   其實我揀最貴嘅   其他兩款好似係麥樂雞同蘋果批   不過我都唔敢食咁多熱氣嘢喇   夜晚熱醒好慘呢   


里奧大人食食下話其實呢個係芝士漢堡   我話個包唔同囉   係貴啲㗎   所以唔好成日以為食麥記係平   依家無叱支歌仔唱㗎喇


( 25-DEC-2023  MON )

今朝一起身望個鐘   原來已經10 點 50 分喇   要拿拿聲起身去食早餐喇 ~

次次咁晏起身   里奧大人會好緊張我無得食早餐   我話食常餐咪得囉   再唔係買麵包都無問題   不過佢知我鍾意出去食早餐   因為比較 Relax 呢 ~



因為里奧大人要清假   所以我都放假陪下佢呢 ~

本身諗住行山   但我話都未必行到   始終我依家行得多會腰痛囉 ~

咁我想買衫   咁我話去荃灣吖   想行啲舊商場呢 ~

沖埋涼就即出發去荃灣   感恩小巴有位同好快開車   哈哈 ~

1 點左右落車   真係好耐無入荃灣喇   完全係無哂印象   只記得行條天橋有個舊商場   里奧大人問我商場叫咩名 ?!   我話好似有個荃字   總知係一個好舊式嘅商場囉 ~

終於見到荃中心   之後里奧大人就話有印象喇   因為同阿 mi 阿喂去食過酸辣米線呢 ~

基本上我同里奧大人睇衫   我係行得快過佢   想快啲望多幾間嘛   咁我行行下望後面   完全唔見里奧大人   因為就算我行得快   都唔會距離好遠嘛   之後我擰番轉頭向前   睇下里奧大人係咪行得快過我   突然有個男人同我講嘢   原來係阿喂呀   真係比佢嚇死   所以我好大力打咗佢手臂一下   真係勁驚嘛   唔見咗里奧大人仲比佢嚇一嚇添 ~

之後我見到阿 mi 同里奧大人出嚟啦   原來阿 mi 拉埋咗里奧大人   唔怪得直望唔見佢啦   唔明點解佢哋咁鍾意呢埋嚇我囉   兔兔見到我就打我   好好地打過招呼唔得嘅 ?!   哈哈哈哈 ~

因為本身唔知喺荃灣買唔買到衫   買唔到就轉場   所以都唔約阿 mi 食飯喇   咁啱佢哋今晚又有 X'mas Dinner   咁真係要再約啦 ~

難得見到又傾下啦   好在阿喂講咗新之城呢個名   頭先里奧大人猛咁話我以前成日會去嘅商場   我又話之前同阿 mi 食過上海嘢   又同過菜仔去 Burger King   但我唯獨係記唔到個商場名 ~

傾完就即去新之城   買咗 3 件長袖 Tee 比家姐   只係 $100 咋 ~

之後我買咗 2 件衛衣都只係 $120   仲要係我搵咗好耐嘅質地呀   感恩感恩 ~

咁繼續行   我同里奧大人都記得喺呢個商場嘅上層買過衫   所以就上去睇喇   估唔間店仲喺度   所以買咗 1 件兩件頭嘅衫 ($229) 同 1 條牛仔短袖直身裙 ($199)   今次叫里奧大人送比我   嘻嘻 ~

最後一擊就係再兜多個圈   估唔到又買到筍嘢   2 條長袖碎花裙只係 $140 咋   真係唔買唔得了 ~

買完都要去食嘢喇   因為已經接近 3 點了 ~

行到唔知邊個商場   見到越北就入去食喇   我正想叫嘢食嘅時候   職員話未夠鐘   原來 3 點先開始下午茶   我哋叫嘅時候係 2 點 59 分   我無諗過下午茶時間係 3 點呢 ~

招牌香茅豬扒撈檬 ($55) - 我覺得豬扒好鹹


越北生牛肉牛腩片湯檬粉 ($58) - 湯底唔夠熱


食完再行下   去完千色店再去麥記食雪糕抖下 ~

柯華田雪糕都有柯華田嘅味道   但個雪糕溶得好快啦   有啲恐怖


周圍行多陣都番屋企 lu   好在阿 mi 講咗搭車位置   所以我哋就知道邊度喇 ~

番到屋企真係要抖下先   又唔係太餓   所以里奧大人又話食麥當勞喇   但今次我話都好   一個餐 Share 食 ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖涼喇 ~

同里奧大人睇 "反貪風暴 4"   估唔到都幾好睇 ~

睇完再睇陣 Youtube   差唔多 11 點 40 分先瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言