2023年12月6日星期三

蜜糖焗雜丸 + XO 醬炒豆苗 + 五香肉丁餐肉炒飯 ( 6-DEC-2023 )





( 6-DEC-2023  WED )

今朝起身去廁所   望下個鐘係 6 點   我次次望完時間就好難瞓得番咁   下次都係唔望喇   哈哈 ~

早餐食全麥合桃牛油卷   不過今朝唔夾芝士   尋朝食完好滯咁呀   里奧大人就食窩夫 ~


食完早餐再靈修一陣先番工   依家搭遲一班車就有時間咁呢 ~

菇場唔忙呀   但就做 Email Filing ~

Lunch Time 行陣再去食牛筋米   之後忍唔住又做咗麥當勞親子會會員   其實佢個名真係好誤導人   真係以為係父母先申請到囉   哈哈 ~


2024 年親子會會員招募   入會費 $58


好記得我之前係申請媽咪會會員   我真係以為係媽媽先可以申請呀   咁船頭話佢啲會員卡   男人都可以申請㗎   我話細路都申請得添啦   哈哈 ~

唔忙就做自己嘢喇   所以好快放工 ~

買埋麵包就番屋企   估唔到里奧大人已經番到嚟   佢話好攰唔去做運動   咁我叫佢沖涼先啦   反正未食得嘛 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雜丸 + XO 醬炒豆苗 + 五香肉丁餐肉炒飯 

蜜糖焗雜丸 - 突然間好想食呀   其實呢個餸真係好方便   不過唔可以成日食 ~

XO 醬炒豆苗 - 終於清埋樽 XO 醬   今次啲豆苗麻麻哋好食   好在只係買咗 1 斤咋 ~

五香肉丁餐肉炒飯 - 里奧大人中午食剩㗎   不過我都無再煮米粉   因為留肚食蕃薯 ~ 

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼喇 ~

抖陣就食蕃薯   今次啲蕃薯好甜呀   里奧大人直頭話甜得滯   哈哈 ~

終於清哂啲韓國蕃薯


味道都好香好糯


隻手唔小心掂到啲蜜汁就最煩   因為會立痴痴呀


食飽就熨衫   之後又睇 Youtube   今晚睇到 11 點幾先瞓呀   因為里奧大人留咗杯珍珠奶茶比我飲   可能飲咗奶茶   唔係咁眼瞓咁呢 ~

沒有留言:

發佈留言