2023年12月2日星期六

昇麵館 @ 紅磡 ( 2-DEC-2023 )

酸齋 + 麻辣豬肚 + 靚靚豬腩肉粗麵 ($49) - 秘製辣汁   唔覺得有咩味道咁喎


蟹柳豬扒炒烏冬 ($46) - 好味呀   但好油


( 2-DEC-2023  SAT )

感恩一覺瞓天光   今朝鬧鐵未響都醒   忍唔住望下個幾點   原來都 7 點 19 分   不過唔會起身住   哈哈 ~

今朝里奧大人去買早餐   今次到我想食五香肉丁米線喇 ~


食完就靈修 20 分鐘   依家搭晏車   時間真係好好用   哈哈 ~

菇場唔忙啦   同阿花傾偈   佢之前去日本見到車銀優呀   勁羨慕 ~

放工即走   同里奧大人去飯堂食午餐 ~

慾望酸梅 (+$8) - 今次小食改咗拍青瓜   實在太好喇   因為我唔係咁鍾意食土豆絲


酸菜魚 (少辣少油)  ($68) - 隔咗排無食   仍然覺得好味道


水煮牛肉 (小辣) ($68) - 我想食濃味嘢   所以又揀番佢喇    


食完就去整嘢   里奧大人就番屋企休息一陣再番公司開會 ~

整完嘢都 4 點幾   所以番到屋企都抖陣先 ~

同里奧大人 6 點左右出發去食晚餐   食完行陣就番屋企 lu ~

抖咗半個鐘就同里奧大人一齊做運動   不過我只係做 15 分鐘   今日好攰呀   真係旨左郁下咁咋 ~

咁里奧大人就繼續做   我就番屋企沖涼先 ~

開埋機洗衫就休息   睇下電視   今晚 10 點半都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言