2023年12月11日星期一

黑椒牛扒 + 菜心苗 ( 11-DEC-2023 )




( 11-DEC-2023  MON )

又一覺瞓天光呀   感恩感恩 ~

早餐食芝士捧   細細條再剪開一粒粒   感覺好多咁   哈哈 ~


雖然有 5 條   但其中有 2 條又細又幼   真係比佢呃咗添


菇場忙到 11 點就可以做自己嘢   做多陣就話放飯 lu ~   

生意失敗   哈哈哈哈


Lunch Time 出去 A1 買麵包   因為今日雙倍積分   不過依家基本上都會去 A1 買包   反正我都係出去行嘛 ~

唔係咁餓就食即食烏冬   其實都想快啲食埋去   因為年底到期呀 ~


船頭都知我做咗親子會會員   佢話依家覺得好抵呀   因為有啲 E-coupon 可以重覆使用   我話係啦   尋日我先用咗   原來佢又係尋日朝早先用咗   咁申請嘅時候無講話有呢啲 E-coupon   咁有得送嘢都好吖   哈哈 ~

菇場唔忙呀   傾下偈又做下自己嘢   咁就好快放工啦 ~

番到屋企都即預備晚餐   因為未有咁快食得   所以里奧大人就熨住衫等食喇 ~

是日晚餐 - 黑椒牛扒 + 菜心苗

黑椒牛扒 - 因為皇太后買咗洋蔥比我   咁就煮呢個餸啦   同埋買黑椒牛扒又方便   不過唔敢成日食   因為驚燥熱呀 ~

菜心苗 - 呢次嘅菜心苗完全唔甜   下次都係去街市買好了 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息休息 ~

睇完電視再睇 Youtube   其實 10 點已經好眼瞓   但真係太早咁   所以一到 10 點 25 分都即刻瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言