2024年1月11日星期四

海蜇手撕雞 (外賣) + 菜心苗 ( 11-JAN-2024 )




( 11-JAN-2024  THU )

尋晚半夜去咗次廁所   感恩好快瞓得番咋 ~

今朝都有去做運動   估唔到仲好精神咁款   真係好感恩呀 ~

早餐都係食祼麥提子合桃包   終於食哂喇   里奧大人無話悶   不過我又無問   哈哈   但佢都唔敢講㗎喇   因為知道我之前擔心佢   煮咩都要諗過   講真係有啲攰   始終我又唔係好識煮嘢嘛 ~


食完就靈修 20 分鐘   之後搭車番工喇 ~

菇場唔忙   成日以為今日係星期五   仲諗住一陣去萬寧買嘢添 ~

上次又記錯星期二係星期三   仲叫家姐記得聽日星期四雙倍積分   家姐話聽日係星期三喎   哈哈 ~

大媽送比家姐嘅保溫杯   之前送咗件衫同銀包比家姐   又係八哥   識家姐嘅人都知佢鍾意八哥   咁都幾好㗎   買八哥嘅嘢比佢實會鍾意   哈哈



Lunch Time 出去行陣就食墨魚丸河   食完又行呀行   差唔多 12 點 40 分都番菇場喇 ~


唔忙就做自己嘢   BG 打嚟問我係咪今年唔駛換新銀紙   我話係呀   佢話少咗個大戶   但其實都係幫家姐換   不過家姐依家話佢換仲快   又唔駛等   仲要係新銀紙   所以我都叫埋家姐換 lu ~

放工去買手撕雞同去 A1 買包   今晚慢慢行番屋企   所以都要 7 點先開飯 ~

是日懶餐 - 海蜇手撕雞 (外賣) + 菜心苗

海蜇手撕雞 (外賣) - 本來想買燒鴨   但都係買雞算啦   清清哋嘛   哈哈 ~

菜心苗 - 呢期菜心苗都甜   下次會再買嚟食 ~

洗埋碗就抖下   差唔多 8 點就同里奧大人去做運動 ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

睇多陣 Youtube 再打陣機   今晚 10 點半瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言