2024年1月4日星期四

魚香茄子 + 臘腸炒豆苗 ( 4-JAN-2024 )




( 4-JAN-2024  THU )

尋晚瞓到半夜熱醒呀   條頸出哂汗   抹完就諗住去沖涼   但望個鐘係 12 點 59 分就即刻瞓番 ~

早餐繼續食咖啡瑞士卷   里奧大人就食丹麥條 ~


同里奧大人講話尋晚熱到出汗呀   里奧大人話佢尋晚覺得凍   所以驚我都凍就幫我蓋埋佢張被呀   怪唔得我咁熱啦   哈哈 ~

佢話尋晚瞓得唔錯   可能無飲中藥   夜晚無咁熱   因為佢啲中藥加咗薑呢 ~

菇場唔忙   又執下枱面嘅嘢 ~

喺 Pantry 見到溫總   佢話我做咩依家唔食早餐   我話依家喺屋企食呀   因為以前我都好早番到菇場食早餐呢 ~

Lunch Time 出去行下   見船頭就咁着短袖 tee 出去   我話我都覺得凍呀   之後我話可能我位凍啦   佢話關咩事 ?!   因為佢聽到我話我矮所以凍呀   哈哈哈哈 ~

食完鯪魚球河再去買菜   之後又周圍行下先番菇場   次次都差唔多 12 點 40 分番到菇場   咁都唔錯㗎   始終食完都想行下呢 ~
   
今次鯪魚球河要小河   我覺得咁樣最好   食河粉比較脹胃嘛


好想食蒜蓉花生同花生糖   所以買包嚟食   每包 $5 真係好抵   因為如果好味先再買大包   哈哈   咁話梅薑就同里奧大人 Share   食薑都好㗎   但唔可以食太多囉


唔忙就做下自己嘢   好快又放工咁 ~

番到屋企即預備晚餐   呢排動作比較慢   差唔多 6 點 50 分先開餐 ~

是日晚餐 - 魚香茄子 + 臘腸炒豆苗

魚香茄子 - 用現成醬料包就最方便   里奧大人有番啲胃口咁呀   因為話食唔哂就留比佢帶飯   之前話食唔到咁多   唔好留比佢㗎 ~

臘腸炒豆苗 - 今次買豆胚   $18/半斤   因為我驚里奧大人食得唔多   所以煮一半先   但其實煮完都好細碟下   哈哈 ~

洗埋碗就申請 Passport   搞掂哂都唔做運動喇   我今晚係超級勁攰呢 ~

沖埋涼都休息   衫都唔熨住喇 ~

之前喺 HKTV Mall 買嘅網紋蜜瓜   真係擺咗好多日先熟   哈哈


里奧大人切到咁   又幾細心喎


睇多陣電視   今晚 10 點都要瞓覺 lu   真係勁早呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言