2024年1月19日星期五

焗海鮮卷 + 臘肉炒豆苗 ( 19-JAN-2024 )




( 19-JAN-2024  FRI )

感恩一覺瞓天光呀   6 點 44 分都醒咗   咁去做運動喇 ~

里奧大人話我個肚腩細咗   其實我都覺   咁可能又擔心佢   都無咩胃口食薯片啦   哈哈 ~

今朝我要 Relax 呀   所以同里奧大人出去食早餐喇 ~

我食碎蛋沙律三文治


里奧大人食煙三文魚三文治



菇場今日 3D   但都忙下停下 ~

家姐 11 點半打嚟傾偈   一傾就傾到 12 點先出去呀   過哂 Lunch Time 添   呵呵 ~

又未見餓   所以行多陣先去食嘢   本來想買番菇場食   但又好想食完行下   所以就去食白粥 + 炸兩喇   食完又周圍行陣先番菇場呢 ~


見未開工就打比里奧大人啦   阿妹話佢講緊電話   問我係邊位搵佢 ?!   之後我話唔駛喇夠妹   佢就好愕然   哈哈   因為佢話完全認唔到我把聲呀   話係好斯文喎   我話喺公司要細聲啲講嘢嘛   佢話我喺街講嘢把聲   就似平時同佢講嘢 "bi li ba la" 把聲   哈哈 ~

不過其實都唔係得佢咁講㗎喇   個個都話我喺公司講嘢呢   把聲係溫柔到不得了   笑死 ~

唔忙就做自己嘢啦   做下做下就 5 點半㗎喇 ~

放工即走   今晚好簡單   所以 7 點唔夠就可以開餐 lu ~

是日晚餐 - 焗海鮮卷 + 臘肉炒豆苗 

焗海鮮卷 - 里奧大人無咩胃口   所以焗三條算喇 ~

臘肉炒豆苗 - 買咗 1 斤豆胚   今晚煮一半先 ~

洗埋碗就去屈臣氏買嘢   之後都番屋企 lu ~

番到屋企即開機洗衫   沖埋涼再熨 2 機衫就休息喇 ~

里奧大人就去做運動   但等我沖埋涼先   因為我話一 "dup" 低頭就暈呀 ~

唯特健靈目清素 $939/3 盒再減 $100   好似今日先做減 $100 咋   所以好感恩買到呢


呢啲健康零食係好味   但唔會話吸引到我會日日想食   哈哈哈哈


仍然暈暈哋   所以睇多陣 Youtube   今晚 10 點 15 分都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言