2024年1月29日星期一

鵝肉炒米粉 + 菜心苗 ( 29-JAN-2024 )



剩番一堆骨同皮   但呢啲先好味呀   哈哈



( 29-JAN-2024  MON )

尋晚半夜比里奧大人鼻寒聲嘈醒   真係一瞓着就比佢嘈醒   如是者都有半個鐘   我頂唔順好大力起身   順便校番鬧鐘到 7 點 25 分同埋去廁所 ~

里奧大人都問咩事 ?!   我話你啲鼻寒好嘈呀   最後我都係塞耳仔瞓   你知啦   星期一無精神番工好慘家嘛   哈哈 ~

今朝都唔做運動啦   唔夠瞓做運動好危險㗎 ~

尋日家姐比咗合桃包同芝士包   咁今朝早餐就一定食佢哋啦 ~


合桃包口感好 Soft   反而芝士包就無咁 Soft   家姐話因為佢壓扁咗   我話關咩事   佢真係好好笑   次次比我嘅嘢   一壓扁咗又或者整爆咗   佢就好唔開心㗎喇 ~

依家要煲薑茶   所以就要多啲時間   不過最緊要里奧大人飲完覺得舒服就得㗎喇 ~

呢排都係遲咗三分鐘先番到菇場   估唔到里奧大人同家姐都話三分鐘咋嘛   我話咁都叫遲到嘛   始終西瓜又好早番   基本上我哋 8 點半番到去   佢都覺得遲㗎 ~

咁菇場都唔會話人遲到嘅   因為我算早番嗰批   好多同事 9 點 15 分先見人 ~

之前好擔心里奧大人   之後我隻右手食指濕疹   差唔多兩星期都未好添 ~

菇場忙咗陣就做自己嘢喇   所以好快就到 11 點 45 分 ~

Lunch Time 出去行陣先去食鯪魚球米   食完就去買蔥蒜同韭王   買完行陣就番菇場   原來已經 12 點 45 分喇 ~


唔忙就做自己嘢   咁都叫做有嘢做㗎   哈哈 ~

放工即走   番到屋企都即預備晚餐   今晚算快   6 點 45 分可以開餐 ~

是日晚餐 - 鵝肉炒米粉 + 菜心苗

鵝肉炒米粉 - 唔怪得硬係覺得爭咁啲嘢啦   原來係無加到雪菜粒呀   哈哈   不過鵝肉都好夠味   我炒米粉都唔駛加豉油 ~

菜心苗 - 本來想再淥多啲菜   不過里奧大人話想食蕃薯糖水   咁唔煮咁多菜喇 ~

洗埋碗就煮蕃薯糖水   之後做埋小清潔先去沖涼 ~

等埋里奧大人沖完涼就食蕃薯糖水   之前我焗蕃薯   我話因為買咗太多嘛   佢頭先話我原來真係買咗咁多   我話呃你有鬼用咩   真係 ~


睇陣電視同 Youtube   又打陣機   今晚 10 點 27 分都瞓覺喇 ~   

沒有留言:

發佈留言