2024年1月31日星期三

蕃茄肉碎意粉 + 菠菜苗 ( 31-JAN-2024 )

 


( 31-JAN-2024  WED )

尋晚半夜去廁所   之後瞓番都係咁發夢   今朝 6 點 45 分醒咗   但瞓得唔好   所以唔做運動喇 ~

我同里奧大人講話今朝無去做運動   佢話唔做咪唔做囉   無咩問題   唔駛咁激進喎   呢句好笑   因為佢知我一係唔做   一做就要博命做咁   哈哈 ~

今朝里奧大人去買早餐   佢話早餐食包食到悶喎 ~

早餐食沙爹牛肉麵餐   我話做咩食麵嘅 ?!   原來佢唔記得轉米線呀   不過其實我都無咩所謂 ~


菇場忙下停下   咁就好喇 ~

Lunch Time 行陣再去食白粥 + 炸兩   一路食一路想出汗咁呀   所以真係要慢慢食   哈哈 ~


食完去買菜   我多數問有無蔥 ?!   菜婆話即刻種棵蔥比妳都得啦   阿婆聽到話咩咁犀利即刻程棵蔥呀   之後菜婆話人哋咁靚女   要咩都得啦   嘩   好在我戴咗口罩咋   唔係比人反白眼都似 ~

不過咁   街市啲人   係咪都叫靚仔靚女㗎喇   所以有時都唔知應唔應佢好   哈哈 ~

唔忙就做自己嘢   時間就會過得好快㗎喇 ~

放工即走   叫里奧大人幫手蒸蘿蔔糕   咁我番嚟就可以預備晚餐 ~   

咁我切嘢嘅時候   里奧大人問點解咁耐都仲未食得 ?!   啲糕蒸咗好耐喇喎 ?!   我話今晚點會就咁食糕呀   我仲會煮意粉呀   之後佢 "哦" 一聲就走咗去 ~

是日晚餐 - 蕃茄肉碎意粉 + 菠菜苗

蕃茄肉碎意粉 - 用現成蕃茄醬汁   但我加咗乾蔥頭同蒜頭   再加幾棵高山小香芹   咁味道就提升好多啦   哈哈 ~    

菠菜苗 - 又轉下食呢啲菜   最緊要輕呀   不過就要浸耐少少   因為好多泥呀 ~
  
洗埋碗就開機洗衫   搞掂就沖涼 ~

里奧大人幫手熨衫   我就可以休息一下喇 ~

睇 "深圳地圖" 同睇陣 Youtube   今晚 10 點 40 分都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言