2024年1月6日星期六

蒜蓉西冷牛扒 (外賣) + 節瓜元貝湯 ( 6-JAN-2024 )



餸就咁再焗熱


飯就要蒸熱




( 6-JAN-2024  SAT )

感恩一覺瞓天光   但起身前係應該發緊夢   因為聽到鬧鐘音樂係嚇醒咗 ~

今朝都有做運動   朝早睇住日出提示要番工   夜晚就喺菇場睇住日落提示要放工   哈哈 ~




同里奧大人去食早餐   我一入去   老闆同我講話: 阿妹  已經有人幫妳叫咗早餐喇   實在太開心有人叫我做阿妹啦   平時啲人叫我做阿姐㗎   哈哈哈哈 ~

今朝里奧大人有胃口食嘢喇   個樣係笑㗎   之前無胃口又成日嘔心感覺   個樣愁到不得了   搞到我擔到到呢   當住佢臉前喊咗出嚟   佢以為咩事   之後知我好擔心佢囉 ~


火腿通粉嘅份量好巨呀



食完就去里奧大人公司坐陣   同佢執咗少少嘢都要番工喇 ~

菇場雖然忙   但同阿花傾下偈先開工 ~

除咗名牌嘢   阿花一見係車銀優賣嘅廣告  就會一定支持   哈哈   遲啲又去 FANMEET 喇   勁羨慕


但做做下嘢   聽到阿怪同阿輸投訴阿B   話佢同小A成日嘻嘻哈哈無嘢做喎   同埋阿B唔聽佢講嘢   真係好心啦   人哋放假就話人 ~

最重要係做嘢係公司安排囉   成日覺得人針對妳   妳自己都要好好檢討一下自己啦   日日番 9 點半   去廁所又起碼 20 分鐘   仲好意思話人無嘢做 ~

估唔到忙到 12 點 58 分先做完   熄埋機就啱啱好放工 ~

同里奧大人去十二味食午餐   食完就去買餸   里奧大人就番屋企休息 ~

雞翼麻辣香鍋 - 食剩 4/5 呀   所以幾乎成個套餐拎番屋企


酸菜魚 - 份量好似細咗咁嘅


餸喺碗底㗎   我叫里奧大人幫我壓實啲飯   如果唔係唔夠裝呀   哈哈


咁我去 A1 買杏仁批   因為今日額外有 95 折   但家姐話佢今朝喺 A1 買買買   點知係指明款式先有額外 95 折   我話無寫明係指定幾款喎   咁我問職員啦  佢話所有都係 95 折   之後話今日系統有問題   要 11 點後先回復正常   但家姐今朝 10 點去買又無拎單   所以都退唔到錢 lu ~

買完就去買餸啦   行行下先記得無用張 Coupon 呀   激死我   家姐仲幫我計到最抵添   嗚嗚 ~

之後特登去買魚肉燒賣   我同里奧大人都覺得好食   所以買多包比家姐喇 ~

$20 包都算抵食   因為真係好難買到好食嘅魚肉燒賣呢


買埋四條脆肉瓜同兩條節瓜諗住走   但難得同家姐交收   所以買啲黃金百香果比家姐   再買豬腰芒比姐夫   本來仲要買急凍雞翼同雞膇   最後買包雞膇算喇   因為個袋無哂位   哈哈 ~

番到屋企原來都 3 點半   我同里奧大人講話買咗包魚肉燒賣   估唔到佢話想食幾粒   咁實蒸比佢食啦   難得佢有胃口嘛 ~

好大粒   真係食四粒都飽哂   哈哈


食完就熨 2 機衫  搞掂就睇 Youtube ~

同家姐 6 點半交收   但落到樓行多陣先知手機得 2% 電咋   所以即打比家姐   叫佢喺老地方等   千奇唔好走開呀   哈哈 ~

傾咗一陣都走喇   今晚 7 點半先開餐 ~

是日晚餐 - 蒜蓉西冷牛扒 (外賣) + 節瓜元貝湯

蒜蓉西冷牛扒 (外賣) - 唔知煮咩呀   但就唔想食雞翼囉 ~

節瓜元貝湯 - 想清埋啲元貝呀   所以滾呢個湯 ~

洗埋碗就抖陣   之後同里奧大人去做運動喇 ~

開埋機洗衫就沖涼   抖陣就食果仁批   里奧大人成日記住要食呀   哈哈   感恩佢有番胃口   感謝神 ~

我去兩間凍肉店比錢   咁我將佢放低喺櫃面再拎銀包出嚟   因為怕自己 Fing 嚟 Fing 去整鬼爛   兩間老闆娘都話個蛋糕仔好靚呀   邊度買㗎 ?!   家姐尋日又問靚唔靚 ?!   咁其實個杏仁批又真係整得幾靚嘅


我話靚呀   家姐就話買   所以外表真係幾咁重要呢   哈哈   但我覺得家姐呢個無咁多糖份仲靚喎



焦糖果仁批 ($60) - 折咗只係 $51.30   家姐諗住 11 號先買   我話其實我同佢 Share 咪得囉   反正我兩個人又食唔哂一個   依家 Share 下一齊食仲好   最搞笑佢話如果好食就叫我食埋去   我話好食就更加要同妳 Share 啦


最上面係焦糖雜錦果仁   之後就到杏仁餡  海綿蛋糕   酥脆批皮


睇下 Youtube 又打機   差唔多 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言