2024年1月8日星期一

Fame Deli @ 紅磡 ( 8-JAN-2024 )

忌廉湯都好味道


牛角包好香牛油味   如果可以外賣都會買嚟做早餐   哈哈


之前以為係普通餐包   哈哈


香煎美國自然豬梅肉扒 (招牌) ($98) - 係好味嘅   所以下次嚟都會叫呢個餐   哈哈哈哈


兩塊豬扒真係好厚身


香煎美國自然豬肉眼扒 ($78) - 大半塊豬扒同全部意粉就比里奧大人做聽日午餐   始終啖啖肉都好飽下   分兩餐食都唔錯㗎


木糠布甸好味喎   最搞笑里奧大人話咁凍唔食雪糕   我話有幾凍呀 ?!


( 8-JAN-2024  MON )

今朝 6 點 05 分起身去廁所   感恩又再瞓得番   所以起到身做運動喇   哈哈 ~


早餐食祼麥提子合桃包   里奧大人晏啲食   咁就唔整芝士比佢了 ~


菇場忙咗陣就做自己嘢   唔係時間會好難過㗎   哈哈哈哈 ~

泡菜杯麵聽日到期   咁今日要食喇   咁我正想食嘅時候   阿虫問我邊度買?!   我話喺 759    佢以為我係買外賣呀   咁睇落又幾似 ~

我鍾意啲杯麵有個蓋焗住   但好似唔係好多款係咁


只係得極少泡菜   但我又 OK 喎   我食杯麵係唔需要任何餸都可以


食完就行陣   之後去圖書館還書同埋買橙   買完橙就即番菇場喇   無理由拎住袋橙周圍行呢   哈哈 ~

菇場仍然唔忙   做自己嘢做到 5 點幾   啲時間過得好快呀 ~

今晚唔想煮呀   所以同里奧大人出去食   佢問我想食咩 ?!   之後話 "豬豬" ?!   佢又幾醒喎   我真係想去豬豬食晚餐呢 ~

食完都番屋企   抖半個鐘就一齊去做運動喇 ~

今日里奧大人幫手開機洗衫   佢都知自己啲抓毛衫已經接近一機咁滯   所以洗咗先 ~

咁我沖埋涼就可以休息   睇多陣 Youtube   今晚 10 點 15 分都瞓覺喇   我覺得好早  但真係好眼瞓   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言