2024年1月2日星期二

豉油雞 (外賣) + 福花 ( 2-JAN-2024 )





( 2-JAN-2024  TUE )

尋晚瞓得唔係咁好呀   其實我都預咗   因為好多時放完假要番工就係咁呢 ~

今朝的起心肝去做運動   6 點 55 分要起身刷牙洗臉   本身真係好想唔去啦   又瞓得唔好喎   但都係唔好比籍口喇 ~

做咗 20 分鐘動就番屋企沖涼   之後就食早餐喇 ~

早餐食咖啡瑞士卷   好耐無食   不過唔會話覺得好好食   哈哈哈哈 ~


菇場忙呀   所以時間過得好快 ~

里奧大人好鍾意 XO 㗎   我就近幾年先鍾意   不過佢唔會買呢啲月曆啦   男人好少用公仔月曆嘛   哈哈



里奧大人初初以為我只係齋睇日子   但其實我真係會寫嘢㗎


我買比家姐嘅 KAKAO FRIENDS 月曆都好靚㗎   我覺得


所以我都要影相記錄一下   哈哈


Berry 陪住家姐 WFH   工人話如果家姐喺房   佢想摸家姐呢   Berry 會吠佢㗎   好似好保護主人咁喎



Lunch Time 出去行下   之後食墨魚丸米粉   食完又再行下先番菇場 ~


忙下停下又做下自己嘢   再望個鐘原來已經 5 點 27 分   真係拿拿聲去廁所喇 ~

買埋餸就番屋企   今晚都係炒上海麵   所以差唔多 7 點先開餐呢 ~

是日晚餐 - 豉油雞 (外賣) + 福花

豉油雞 (外賣) - 諗唔到煮咩呀   所以就買半隻豉油雞算喇 ~

福花 - 終於食哂   好在買個細咋   咁唔駛再食多餐嘛   嘻嘻 ~  

洗埋碗都抖陣   差唔多 8 點就同里奧大人去做運動   不過我覺得有啲占寒占凍   所以做 15 分鐘算喇 ~

沖個熱水涼真係舒服好多   之後就可以休息   因為里奧大人晏晝熨咗衫   我只係開機洗衫就搞掂 ~

因為里奧大人負責沖中藥粉   咁佢強調話黃色杯係我嘅   透明杯係佢   因為我平時兩隻杯都會用嘛 ~

咁等里奧大人沖完涼出嚟   我拎住佢隻嘅杯喺度扮飲   佢一望見就即刻碌大對眼話妳飲咗我嗰杯呀   真係笑死我   我話整鬼你咋   再話飲錯都唔怕啦   佢話始終係藥都唔好嘛   哈哈 ~

里奧大人就飲哂五日中藥   我就飲埋聽朝就飲完   雖然中藥唔係話苦到震   但點都有啲苦嘛   所以好想快啲飲完囉   之後兩星期先再睇中醫 ~

睇多陣 Youtube   其實我 9 點 55 分已經想瞓   但驚太早瞓會好早起身   不過頂到 10 點 15 分都要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言