2024年1月20日星期六

蝦肉炒飯 + 豆苗 ( 20-JAN-2024 )




中午食剩嘅口水雞   今晚要食埋去



( 20-JAN-2024  SAT ) 

尋晚一瞓上床   簡直係天旋地轉呀   不過無同里奧大人講   唔係佢一定要我今日喺屋企休息呢 ~

感恩都一覺瞓天光   6 點 50 分都醒咗   咁都起身沖涼洗頭喇 ~

其實都仲有啲暈暈哋   總知洗頭唔好 "dup" 低頭就可以 ~

今朝 7 點 50 分都去到家姐屋企   好在今日工人唔係放假   如果唔係驚嘈住佢瞓覺嘛   雖然我都係自己開門 ~

Berry 一見到我就尖叫啦   工人話 Berry 係開心喎   話開心嘅叫聲同惡嘅叫聲係唔同喎   講到似層層 ~

又話 Berry 有三個男朋友   白色狗 拉布拉多同柴犬   話 Berry 見到佢哋嘅時候   啲叫聲係唔同㗎   又話如果家姐叫 Berry   佢就會越叫越走   呢樣我都知   所以 Berry 真係有啲痴痴哋線咁   哈哈 ~

好攰嗎 ?!   都明白嘅   7 點幾就比人嘈住哂   哈哈


精神啲好無 ?!


側臉睇又幾精神咁噃


對耳仔真係好大隻


一見零食就當堂醒哂


哈哈哈哈哈哈   家姐話好似貞子


其實我好細力㗎咋   如果大力   佢一定咬我


坐到直不甩


唔知望到咩


之後又即瞓低


9 點唔夠家姐打嚟叫我去食早餐喇   食下傾下又 10 點 ~

好耐無食呢兩個早餐   味道一樣咁好味呀



食完去屈臣氏睇嘢   買滿 $188 有 88 折   咁啱家姐想買舒適達牙膏又做特價   買四支 (每支 $39) 送福麵 / 蛋卷 / 三包洗衣珠   咁買多支牙膏就滿 $188   好過買其他唔等駛嘢 ~

家姐話今朝特登拎起個環保袋   點知有嘢買   不過我話唔驚啦   我可以幫手拎嘛   其實都係拎嗰  5支牙膏   呵呵 ~

不過我都叫家姐慢慢行   因為我有啲頭暈呀   之後佢又話我耳水不平衡 ~

番到屋企 Berry 又怪叫   真係好得意呀   哈哈 ~ 

家姐搵耳環   之後話我好耐之前送咗一對男女鑽石耳環比佢   我真係完全唔記得送過噃   之後再搵番糟糟送比佢嘅 Isabella 耳環   我就可以戴佢新買嘅 Isabella 耳環   其中一隻係十字架   話我一定鍾意   所以佢根本係預咗比我咁   哈哈 ~

執下執下   佢比咗條 Swarovski 水晶頸鍊比工人   工人見到好開心呀   之後又係咁影相   咁就好啦   唔好浪費嘛 ~

之後又話比鑽石手鍊同戒指比我   我話唔要啦   我都唔戴嘅 ~

搵咗好耐終於搵到啲耳環   咁家姐就即戴佢啲舊耳環   哈哈 ~

咁我本身右耳窿有時都會痛   所以會叫里奧大人幫我唧啲嘢出嚟   咁先唔痛   家姐就叫工人幫我試下戴隻耳環   因為家姐話有嘢唧出嚟   咁即係唔係密咗啦   佢講嘅係有道理嘅   哈哈 ~

工人好細力咁幫我戴   感恩終於戴到喇 ~

咁到左耳嘅 2 個耳窿   我同家姐話應該密咗   之後工人又試下幫我戴啦   佢係好細力咁慢慢 "吉" 入去   之後突然間把聲好沉重咁講 "穿咗喇"   嚇死咩   因為我同家姐都以為左耳一定密咗   工人無啦啦咁講   以為穿咗啲咩呀   哈哈 ~

大家都戴完耳環   又坐低傾下偈啦 ~

家姐話好似幾好味咁   所以叫埋工人一齊食


糟糟之前買咗好多   係都要比部家姐


工人將 Berry 過手比家姐抱   之後家姐過手比我抱啦   佢咬我呀   真係次次都無可能抱到佢囉   咁工人之後話佢啦   佢即跳上梳化   個頭仔挨哂落我度扮慘呀


家姐今晚同糟糟 6 點半食飯   咁午餐食蛋糕麵包就夠了   之前我比咗啲百香果比佢   佢就加梳打水一齊飲   我就咁齋食㗎咋   當飯後果呢


1 點要走喇   我話要拎臘腸   之後家姐話仲有梅菜同蠔豉呀   真係唔講唔記得添   呢排真係擔心里奧大人   搞到無哂記性 ~

家姐同工人一齊同 Berry 行街   咁順便送我搭巴士   好在工人識行 Short Cut   去到巴士站啱有車   真係差 1 秒都趕唔切呀   感恩感恩 ~

里奧大人話去十二味   咁就好喇   因為呢排佢都只會話無胃口   叫我諗食咩呀 ~

食咗 2 件咋   所以幾乎成個套餐打包番屋企   哈哈


今次嘅酸菜魚份量   又多番咁噃


食完都番屋企休息   我都唔做家務住喇 ~ 

家姐比嘅貓山王榴槤


家姐叫燴燴買嘅蠔豉 / 梅菜 / 臘潤腸   再加埋三隻耳環   今日送比我嘅嘢接近 $2,000   我話耳環就係生日禮物   所以今年唔好比利是我   之後又話生日還生日   呢啲只係新年禮物   真係咩都任佢講   哈哈


家姐唔鍾意食呢啲栗子   所以比我呀   佢同事喺山姆買的   荔枝烏龍茶話好飲喎   又拎兩罐比我


家姐買呢支洗頭水比我   因為佢唔係成日出寶琳   但佢就成日記得要買   上星期工人咁啱出寶琳   所以家姐即刻叫佢幫手買呀   所以都要感激工人幫我買呢


睇下 Youtube   好快又到 6 點半   係時間預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 蝦肉炒飯 + 豆苗

蝦肉炒飯 - 今日中午食剩碗白飯   咁整炒飯啦   里奧大人鍾意食嘛   材料係六隻蝦 + 兩條海鮮卷切粒   炒完先記得無加雞蛋 ~

豆苗 - 終於食哂   我都鍾意食豆苗   下次見到再買   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後就休息喇 ~

之前喺 Big C 買嘅零食   順便買埋比家姐工人同佢朋友   好在好味咋   哈哈   


睇下 Youtube 又打下機   今晚 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言